miércoles, agosto 13, 2008

Horaris estranys d'estiu, stargate atlantis i final de 2 series!

Holaaaaaa!!!

no+ un petit apunt, ja que he de nar a pencar i quan torni ja u escriuré. poso el titol i després escric XD... l'antonio es a tot arreu!! noooo! XD

tornem-hi! se m'ha esborrat el q havia escrit i m'indigna molt!!! merda d'ordinador!!


res, q avui me comprat el pack de dvd de la 4a temporada de Stargate Atlantis, de la qual me mirat de seguida q he arribat els 2 primers episodis, on la Samantha Carter es la nova jefa del comando Stargate d'atlantis i tmb m'he comprat el vol 4 de el autobus del amor. (el final del trajecte) i també el vol 12 de mirmo! (el final també)

els tinc pendents de llegir pq no he tingut temps mes que per anar i comprar-los xD jejeje :P

els horaris d'aquest estiu son rarissims pq pel que he vist, el del 51 passa a 57, aixo be, pero el del 57 passa a 50???? i el del 50 a 62... normal... pero ma xocat veure el Jacin q de 57 passava a 62.. q vol dir, que ha descansat i ha pujat en un 62...??? molt raro... xD pero aixo vol dir tmb que quan un 50 arriba a Vallirana es torna 57?? pq sino, km torna el 57 desde vallirana si el q el duu es torna 50 i torna com a 50?? quin embolic!! xD pero el que em xoca son el duo de Joses q duen fixes el collblanc XD que son? tots menys ells que roten??? xDDDD quines coses xD (buenu, en realitat--- son 4 Joses xDDDD pero el Jose miguel i el Calvorota no compten xDDDD em referia al Pepón i al Va de guapo xD

buenu, vaig a rentar els plats o em fara mes mandra xD q mandrosa q estic, avui :P

agh, no he acabat el vol 3 de Kirarin pq quasi tot son extres i la historia d'ella i la Erina es 1 pal del 1000 ¬¬ km el vol 8 de School rumble! no hi ha manera que me l'acabi! tinc el 9 esperant-me i res!! U____U

buenu, piru a rentar plats... no em connecto al messenger, x si de cas... es q em temp qui hi serà... i no tinc ganes de passar-m'hi 2 hores i mitja com ahir... U____U q vui arrossego son ¬.¬

No hay comentarios: