jueves, agosto 14, 2008

L'aventura del bitllet embussat

Holaaaaaaa!

avui, després de dies sense agafar l'autobús, he anat a veure si agafava el Jacin xD que sa kdat de pedra quan ma vist cirdant-lo feliç dient: Jaaaaaaciiiiin xDDD i es lamentava dient q com sabia que duia aquell 51.. llavors, passa l'antonio i el saluda xDDDD si es que.. esta a tot arreu!!! xD llavors, baixo a esplugues i diu: bajas en esplugas??? i jo li dic que si xDDD tornu el llibre a la biblioteca i em disposo a tornar, penso: el 50 ja deu haver passat! doncs nooo! venia, era el trasto 86 i dic: buenuuuu, l'agafaré... era un sudaca estrany xD li dic hola, pico i zas! es queda el bitllet embussat a dins de la maquina. li dic: ja comencem. sem kda mirant i diu: que pasa? i li dic que esta encallat el bitllet a dins. em diu que que? i en veure que no m'entenia en catala li parlo en castella i li dic que se ha quedado atascado en la maquina. rebusca 1 targeta per treure el bitllet de dins, pero no, no surt. em diu que ha de trucar al jefe x veure que fa... q on vaig. i li dic que a sant feliu. em diu que vale. el truca, no li agafa, el truquen. li truca un tal Jose, q on estava i on anava. li repeteixo q a sant feliu. em diu q si vull anar a cotxeres a buscar el meu bitllet o baixo al caprabo. i li dic q volia baixar a la primera parada, pero q si no hi havia mes remei que baixaria al caprabo i tornaria caminant (15/10 minutets... ¬.¬). total, q l'home diu: ah! ya se quien es. pues dile que se espere en el la parada del tramvia. l'home em diu, quan penja: q si se on es la parada q ell no xDDDDDDD jajajajajajajajajajajajaja... un conductor q no se sap les parades! xDDD q bo xD em diu q ell es un reforç i q no el duu sempre i q clar, q no se sap les parades xDDD q trist. quan arribem li dic q es la parada xD. em deixa alla i em diu adeu i q m'esperi 5 minutets a que vingui una furgoneta a portar-me el bitllet... al cap de 20 minuts... apareix finalment la furgoneta, amb el Vikingo xD que em diu: eres tu? tot rient. i jo li dic: si, yo xD i em dona el meu bitllet xDDD. una pobra dona que havia perdut el bus als nassos em feia companyia xD jejeje :P esperava al Jacin xD

ale, doncs no sabia que el Vikingo es deia Jose també xD jejeje :P sera jefe de personal o algo???? O___O km q el tio aquell deia que trucava al jefe pq no sabia que havia de fer... ^^

doncs fins aqui la meva peripecia d'avui. lliçó: fugir dels autobusos vells xDDDD quina merda! xD encara que amb el 94,95 , 97 i 98 també passa el mateix cada dos x tres XD lalala... :P

buenu, doncs ara a dinar! xD lalala... arrós a la cassola! :P


No hay comentarios: