miércoles, julio 30, 2008

Yo te protegeré

Aquesta frase que va ser la frase del dia d'ahir, avui ha complert el que deia q em protegiria dels que es fiquessin amb mi x estar al seu costat i q sen fotien de mi pq li donava la pallissa... jejejeje *O*

aquesta frase quasi treta d'un shojo es la q em va dir ahir q semblava mes una broma q res, doncs avui, en veure el "burxador num 1 del mon mundial xD" sa amagat darrera d un camio i no ens ha vist xD (be, després ma dit q havia fet veure que no ens veia xDDD quan le vist a correus... pero q si em molesta q es fiqui amb mi ara ja nomes em diu: Q monaaaaaaaaaaa, al lado de Jesulin... ja sta xDDD millor). el pitjor es el Ceriiiiii! merdos!!! estupid!! s'esta venjant x tots aquests anys de burxades!!! burxador!!!! arriba i sen fot dient q estic asseguda al seu costat... i avui el Jesus sa adonat q li feia mirada assessina al Ceri pero q aquest es quedava igual i sen seguia enfotent!!! venjança!!!!! ¬__¬

jeje... i me trobat el Pèls 2 quan anava a correus i ma saludat. jeje.. i quan e pujat ma parat sense que el cridés i ma posat l'aire acondicionat!!! ueeeeee! el conductor del dia es el Pèls 2, sense cap mena de dubte ^.* i el Jesus tmb posa l'aire no+ pujar ^^ jeje

i dema a la uni, la hora de la veritat, a veure si em deixen llicenciar després que em revisin l'expedient i pugui pagar el titol x tenir-lo al setembre ^^ *creuem els dits* dema agafaré el "Collblanc del mario" q el duu el Jesus xDD
jeje... el de les 8.35 q paxa a les 8.45 xDDDD be, ja se sap km es el Jesus: IMPUNTUAL! xDDDD i aniré a la uni i després, si dona temps, paxaré x Jaimes a xl comic que no em van saber trobar i q ha reaparegut i després, tornaré amb el Jesus ^.*

canviant de tema, el volum unic de Tabú, q ha tret la Cupula, m'encanta *O*. i es que em queda el darrer capitol pero les histories van de pitjor a millor!!! cadascuna supera a l'anterior amb escreix!!! i es que n'hi ha hagut una que m'ha encantat! el paper de molt bona qualitat, la tapa fina, i tot, molt be, aixi si que "dona gust" pagar els quasi 10 euros que pagues amb una edicio aixi. ara l'acabaré de llegir i el comentaré 1 miqueta perque crec que val realment la pena. al principi no el volia fer, pero amb les imatges que va posar el Daiya i quan el vaig veure a la botiga amb aquella qualitat no mu vaig pensar mes i... de cap!!! xD jeje

tmb me llegit el vol 4 de Karin, q vaig veient les lleugeres diferencies que hi ha entre el manga i l'anime, q tots dos m'encanten, pero la historia del Ren de petit, q sigui diferent xDDD quina gracia xD tenia mes gracia la de l'anime, la del manga... ¬.¬

ara pensaré quin em llegeixo... Wild life 4, el final de Mayme angel, el 25 de Bleach... el 5 de SDC, el 17 de Nana?? xDDDD quants que tinc x llegir i tant poc temps!!! xD jejejeje... dema m'enduré xl cami el vol 3 de la Ventana de Orfeo... m'encanta... km secretos!!! quins drames! xD

pero primer de tot vaig a fer els plats ^^ i u penjo abans que sem reinicii el merda de ordinador!!! ^,*

No hay comentarios: