lunes, julio 28, 2008

El burxador del Pepón, el guapo del Jesús i el seu somriure i el preu abusiu de Mirmo!!

Holaaaaaa!!!


avui e nat a veure si podia intercanviar unes paraules amb el Jesus, pero es que al pobre la gent l'acrivilla a preguntes i no puc parlar amb ell.. i quan sem kda mirant me kdat flipant de les meves propies reaccions!!! O_____O me posat vermellissima i me sentit TONTA!!!! q fort... xDDD ara, la pregunta de "encara t'agrada el Pepón?"... resposta: NO. afegit: q no t'adones que m'interesses TU i que tinc ganes de saber si tmb t'interesso x saber mes coses de tu!!! no es que estigui enamorada (em sembla xD) pero si q em moro de ganes de saber de tu... ¬.¬ el Pepón, x descomptat q encara es importantissim x mi, pq l'aprecio molt, pero ni molt menys em passo el dia pensant en ell i no em moro de ganes de xerrar amb ell... xD aqui, final de la meva resposta ^^

ara, estic supercontenta que em faci mes cas!!!! jejejeje *O* ara, quan se ma kdat mirant fixament me sentit amb ganes d'amagar-me en algun lloc!!! quina vergonya!!! T.T

i el pepon, q es caxondejava de q anava asseguda davant amb ell, si!!! que paxa!!! total, no faig cap mal a algu.. ara, em kda venjar-me del Ceri!!!! Ceeeeeeeeriiiiiiii!!! tu tmb t'has rigut de mi pq anava encantada al costat del Jesus!!!! mala persona!!! i si, estava contenta pq em mirava dd el bus amb 1 somriure!! si, que passa? eh?

uf...

m'he comprat:

** Reborn vol 8
** Neuro vol 8
** SDC vol 5
** Tabu (si, es que la edicio estava currada, el paper no era 1 merda... i km q em cridava xDDDD doncs l'he agafat)
** Secretos vol 7

i Mirmo.... vol 11 el tenien a 12 euros en 2 botigues!!! pero q es pensen els de Ivrea.... 12 euros!!!! tinc el rebut... on m'han tatxat el vol de la llista pq li e dit que no me l'enduia... q no pago 12 euros x 1 comic que en val 8!!! pero es que miro en 1 altre lloc i tmb en valia 12!!! hauré d'enviar 1 mail a ivrea a veure si es q les distibuidores de TOTES les botigues q he mirat avui de bcn els hi havien portat malament el preu... pq deu ni do!!!!

buenu, doncs ara tinc 1 col·leccio q no mels acabo xDDDD jejejeje... es q... necessitava molta cosa x aquest agost, q treballo de 9 a 14 i de 17,30 a 20,30 cada dia... i ni podré agafar el bus U___U ni comprar comics... aixi que... em vicio a les 2 coses els dies que encara estic a 20 h enlloc de a 40h... jejejeje *O*

buenu, doncs vaig a acabar de llegir el vol 3 de L'infirmerie apres les cours i el vol 8 de bobobo, q dels 2 em kda el darrer capitol... i després, segurament, em llegeixi Neuroooooo *O* (vici)

No hay comentarios: