miércoles, julio 23, 2008

les seves paraules, els seus somriures i una ultima ullada xD

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


avui tenia el proposit de xerrar amb el Jesus pero... me kdat mirant-lo com 1 ximpleta des del seu costat... es que ... es home de poques paraules i em costa començar una conversa amb ell... no se que dir-li!!!! se que dir-li pero no com començar U____U pero be, km q avui se que no li molesta que estigui alla al seu costat i el que li molesta i l'avorreix es que tant sols el miri sense dir res de res xD, cosa que m'avorreix pq em moro de ganes de xerrar amb ell... doncs... dema, el meu proposit es... xerrar amb ell!!! jejeje *O*

estic mu agraida al Pèls 2 que ma parat al costat del metro ^^ jeje

avui e nat a Jaimes a buscar "after school nightmare" (hokago hokenshitsu) volums 1,2,3,4,5 i 6. jejeje *O* pero km q els vol 7,8 i 9 srtan en reedicio U__U me d'esperar a que els reimprimeixin per poder encarregar la resta fins al final!!! U___U quina creu U.U

i tmb me comprat el vol 2 de Vampire knight i el 3 de Nagatacho strawberry. jeje *O* pero primer m'acabaré lo que tinc començat q es l'avorridissim vol 8 de school rumble... a l'anima ja em va rallar, la battle royale x veure si es faria teatre o un maid cafe xl festival escolar... pero en el manga quan toca de nou, em ralla tantissim!!! T___T i quan l'acabi ja em llegiré algo mes XD pq tinc una coleccio x llegir q no mu acabo xDDDD jajajajaja :P i quan acabi amb el vol 8 de SR em llegiré el vol 2 de Vampire knight XD jejeje... i el vol 4 de Karin *O*

buenu, doncs vaig a seguir endreçant la meva habitacio.... joooooo! vull veure la peli de la Momia 3!!!! pero vull q algu mi acompanyi... XD li demano al Pèls? xD segur que em diria que no xDDDD jajajaja :P

buenu, els conductors del dia, els que he posat xD. el pepósn (i aixo que no hi era, pero es que em dura l'efecte d'ahir xD), el pels 2, x la seva amabilitat i el Jesus... es 1 secret xDDDDD ^.*

No hay comentarios: