jueves, julio 24, 2008

el meu sant, la uni i el guapo del Jesús *O*

Holaaaaaaaaaaaaaaa!!!


avui es el dia del meu sant xD jejeje... i de moment, man regalat:

** mon germa, el vol 25 de Bleach *O*
** mons avis 25 euros ^^
** el meu tiet (patern) 25 euros
** la meva avia (materna) 10 euros
** la garrepa d ma mare: un pijama que em va petit i no es pot canviar i una bossa d roba de la hello kitty de color lila
** ma tia i ma cosina (materna): una polsera de 2 euros xD
** mon pare: de moment, res ¬.¬
** ma tia-avia: de moment, res xD
** el Jesusito: un supersomriure *O* (baaaaaba) XDDDD

avui he nat a la uni a tirar la solicitud pel titol de historia pero falta q mu acceptin, aixi que el dijous que ve tinc hora x saber si em puc llicenciar o no U.U espero que si... q no hi hagi problemes km la pobre Anna... U____U quina por q em fa,l'assignacio dels credits correcta... U___U

i tmb me comprat:

** Crimson hero vol 7
** Sakura wars vol 5
** Negima vol 17
** Saruyama! vol 7

he agafat al Jesus d'anada i tornadaaaaaa! soc feliç pq es supermono *O^ al tornar, un iaio em preguntava que cada quant pasava el bus x nar a Molins i li explikava i l'altre enfotent-se'n de lluny... i mel kdo mirant i em diu: si quieres ya puedes subir. li dic: ah si? valeeee*O^ i pujo i em surt "titol mal gravat" i em giro i el tens darrera meu rient-sen de mi i mel la canviat. jejeje *o* pero ja sta... nu hem xerrat ni res... es que...es tant mooonoooo *O* q em fa por q em digui: nena, ets 1 pesada... U____U jejeje... i q em felicites xl meu sant i em digues "guapa" uns quants cops ma fet superfeliç... i q em somrigues quan ell marxava amb 1 carona de "fins dema" jejejeje *O* m'emocionava kom 1 beneita xDDD jejeje

buenu, doncs ara acabaré el tercer capirol d la "segona part de Beniiro Hero" xDDD jejeje i després, el vol 25 de Bleach m'esperaaaaaa! ueeeeee!

el conductor del dia: el Jesus, sense cap mena de dubte, a part, ha estat l'unik q ma portat xDDD jajajaja :P

No hay comentarios: