martes, julio 22, 2008

Viciada doble: autobus i manga! xD

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui he pujat amb el Pepón després de molt de temps, i x fi e stat capaç de dedicar-li un somriure mentre mel mirava descaradament xD quin riure a l'anada xDDD les seves supersalutacions amb l'Ivan, m'encanten xD a+a+ ara que duu noves ulleres de sol (l'Ivan) té mes gracia xDDD.

e nat a l'fnac i e gastat el val de descompte de 12 euros x comprar:

** Mayme Angel vol 3 (final!)
** La ventana de orfeo vol 3
** Bleach vol 25 (q mel paga mon germa km a regal del meu sant)
** Trigun maximum vol 13 (un mes i s'acaba!! *O*)

després de paxar x l'fnac kdava molt pq passes el punyeteru del Ruben, aixi que... e tornat amb el Pepón i ha pujat 1 tia que sa fotut a parlar amb ell i passava de mi... a+a+ sa posat les seves superulleres de sol x indicar q passava mes de mi, q amb l'anada n havia tingut prou U___U pero llavors, en arribar a sant feliu... passava x l'altra banda amb el 50 del Mario, el Jesús!!!! siiiiiiiiiii! x fiiiii! *O* mas vale tarde que nunca!!! *O* le vist! quin somriure! quina salutacio xDDD jeje *O* i el Pèls 2 tmb XD llavors, el Pepón diu: te interesa el Jesulin?--- pos siiiii!!! que paxa? no puc intentar coneixer-lo, o que??? ¬.¬ per cert, q sapigues que jo me ne adonat abans que aquella senyora que t'havies canviat de marca de tabac, vale? pq el bus sempre feia 1 olor diferent, abans, i en pujar, e pensat: sa canviat de marca de tabac!! ¬.¬ q lo sepas xDDD estava acostumada xDDD :P ale, i llavors, me paxat xl quiosc del mas llui a buscar les meves novetats encarregades de planeta xD jeje i me trobat 1 grata sorpresa!

anava a x:

** Hot Gimmick vol 4
** Peach girl vol 16

i tmb he trobat:

** Cat street vol 2
** Karin vol 4
** Bobobo vol 8 (i aixo que la setmana paxada vaig comprar el 7! xD)

i ja esta... volia sortir corrents a la carretera x veure el Jesus 1 altre cop... pero km q su ensuma, estara esperant a veure si vaig a passejar x veurel dd el carrer, aixi que xDDD (es broma, sempre hi aniria pero... U___U si hi vaig no tinc temps de dinar abans de nar a pencar U___U aixi que... espero xl teu be, Jesus, q dema encara estiguis al collblanc del mario xDDDD pq aixi, x anar, aniria amb el Jacin, i x tornar, amb tu xD pq encara no tinc el vol 2 de vampire knight ni el 3 de nagatacho strawberry i els aniria a buscar xD jojojo *O*) q sapigues q ma costat deduir el teu horari xDDD pq nava pensant fins a la parada no me adonat q era la ruta del mario, vale? ¬.¬

i ja sta... ara em llegiré el vol 8 de Lovely complex, i després de dinar i abans de nar a pencar el vol 4 de Hot gimmick!!!! quines ganes que li tinc!!! *O*

ah! el conductor dl dia, el Pepón, x descomptat, x fer-mre riure d'aquella manera a l'anada que mu e paxat pipa xDD amb aquelles miradetes, aquells somriures i que em picava l'ullet xDDDD jajajajajajaja :P q bo xDDD

1 comentario:

Daiya dijo...

menos bobobo... el resto me las compro yo tambien.