viernes, julio 25, 2008

idiotes, estupids i un dia merdós

Hola. kina merda de dia, amb lo feliç q vaig ser ahir i lo miserable q em sento avui U___U volia que aquell em saludes, pero m'ignora expressament, el punyeteru del Pèls 2, para davant de una tia que venia corrents x fer la punyeta... després, no trobo els comics a diagonal, i men vaig a catalunya, el bus ple... alla, per sort, trobo algunes novetats:

** TRC vol 20
** Wild life vol 4
** FMA vol 15
** Furuba vol 23 (final!)
** Mushi-shi vol 7 (genial km sempre, ja me le llegit de tornada! *O*)
** School rumble vol 9

i aixi q vaig cap a collblanc, on avui el Jesus ve tard, es queda alla... i km sempre, quan m'assec al seu lloc sen va cap a 1 altra banda... ja no se que fer... x mi q no vol q parli amb ell... pero em xoca q em fa hola am la ma mentre va al wc... i quan vaig a pujar 1 mocos de merda vol seure davant de tot, i au! el pla de parlar amb ell sen va a la merda!!! si senyor!! es clar, ja mu pensava... a fotre's!! U____U tinc ganes de plorar... el q ma xocat es q ell em mira sorpres i em diu tot timid: hola... i mel kdo mirant amb una cara de pena impressionant, pero es que em moria de ganes de plorar i no em sortien les paraules del nus a la gola que tenia, aixi que no li e dit res... me assegut i em tapaven el Jesus, aixi q me canviat de banda, pero el putu negre, se ma fotut al mig i no mel deixava veure... U____U aixi que merda d'oca... pero clar... em moria de ganes de veurel... i merda x mi!! si, clar, com q em sobra el temps i els diners!! i una merda!! q no tinc ganes de perdre el temps i els pocs diners que tinc!!! x_____X quina merda.. i a sobre, quan ja marxava diu: km q no mas dit res no et dic adeu!!! seras estupid!!!! jo volia el teu somriure i he obtingut 1 merda de kilo!! i a sobre, avui, q he de pencar, no podré aguantar res de res!!! volia parlar amb tu, saber de tu, saber quants anys tens, si tens novia i tal, pero res!! una merda!!! i ara, amb les ganes de plorar que tinc, pos no tinc ganes de res, i a sobre, tota la tarda a la caixa... quina cara se suposa que he de posar,ara? q no tinc ni gana ni res, ni forces x fer res de res!!! vull q vinguis, em diguis hola am 1 somriure i em diguis alguna coseta, joooooooo!!! U_____U

buenu, vaig a veure que es pot dinar, x alla... q mon pare no escarmenta i si li dius que vas "suelta" et fot mes verdures pq caguis mes... la puta!! ja esta be!!! merda de dia!!! U_____U

no hi ha cap conductor del dia pq no he trobat a ningu q su mereixi... U___U

1 comentario:

Daiya dijo...

No te preocupes, la semana q viene seguro q ya podras tener todas las novedades. Yohishi, como te contestado en mi blog, tiene el 8 de reborn y de Neuro desde hace una semana, si no mas. jajaja