lunes, junio 16, 2008

Tornada de Madrid i NOVETATS!!

Holaaaaaaaaaaaa!!!

ja soc aqui!! després de 5 dies a Madrid x celebrar que tinc la carrera d'historia ^^ i em va fer gracia que no+ arribar en 1 kiosk veig: Cat street vol 1 i Devil magic i de seguida mels vaig comprar. tambe vaig visitar Elektra comics i em vaig comprar el desitjat vol 1 de TOMIE!!!, petalos de nieve, el vol 1 i 2 de Karin (q ma encantat) i avui me comprat en un kiosk de la plaza de san vicente de la cuesta el vol de Kirarin Revolution!!! alucinava xDDD jejeje :P

tmb me comprat 1 samarreta monissima de la Hello Kitty, de color rosa i un peluix monissim de la Kitty que ma regalat ma mare. ja posaré fotos del viatge a Madrid dema quan u paxi a l'ordinador ^^ he fet fotos dels autobusos i he tingut topades divertides com a Segovia, que veig 1 autobus nou i dic:

- ooooh! un autobus nou!! i un conductor guapo!!
total, que el noi duia la finestra oberta i em mira... i jo pensant: m'haurà entès? ho e dit en catala... i quan ens acostem al bus i volem pujar, ma mare diu hola i jo que m'amagava i el noi em diu:holaaa, eh? no te escondas detras de tu madre x haberme dicho guapo xDDD i vam anar soletes amb ell i em nava dient coses xD i quan vam bxar ens va donar les gracies x haver pujat... jeje

i ahir, a Alcalá de Henares, vaig veure un autobus, mentre estava asseguda en un banc menjant-me el berenar, i d sobte, es 1 bus nou amb 1 noi guapo xD i de sobte, dic: ooooh! un noi guapo amb 1 bus noooou!! i el noi, que duia la finestra oberta xD, es gira i em crida dd el bus mentre frenava de cop sense haver-hi semafor ni parada: chica, si quieres hacerme 1 foto levantate y hazmela! xDD i ma mare em diu: corre, aixecat i fes-li 1 foto! i em vaig aixecar i li vaig fer 1 foto al noi guapo. al cap de 1/2h tornava de fer el seu trajecte, em veu, i em crida dient: adios guapa!!! i em fa adeu amb la ma xDDD quina gracia xDD


quines coses que tenen aquests autobuseros!! xD jeje vagis on vagis ni ha que estan km 1 llum i que son molt divertits ^^

buenu, us deixo q em posaré el pijama x nar a clapar ^^ dema penjaré les fotos!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Guay, jo em comprare kirarin revolution jiji^^