martes, junio 10, 2008

Tant sols 3 novetats i el retorn del Cap de Cigró!!!

Hola... avui ha estat 1 dia depriment, una desgracia rere 1 altra... lo unik bo es que he trobat els volume 18 de yakitate, el 3 de ko akuma i el 13 de FMA al preu de abans de la pujada de preu i mes rebaixat encara a l'FNAC pq s havien equivocat de preu. jojojo... i tmb e vist que havia retornat... el Cap de Cigró!!! que resulta que avui, estranyament ma dit hola quan li e dit hola i no ha fet com la estupida de la Destroyer que ma girat la cara quan he pujat... sera estupida!!! antipatica!! que condueix km el cul amb aquelles frenades que fot a cada semafor!!! ¬_¬ i ma estranyat que estes amable, el Cigró, pero millor. ^^

buenu, doncs no tinc mes ganes d fer res, espero que dema sigui millor... :(

els conductors del dia, els que estan posats. ^^ primer de tot, el punyeteru, q ma fet riure molt i ma avançat al 67 ^^ i el Pepón x les seves supersalutacions XD jojojo.. i el King afrika x la seva amabilitat i els altres tmb :P

PD: ja mi vaig fixar 1 cop modificada pero no us sembla estil "SS"¿? amb tant de color gris, verd poma i verd més fosc? xDDD quina gràcia! xD res més. :P

ah tmb m'havia arribat el divendres passat el volum 3 de Crown que demà em llegiré... jojojo xD o potser avui al vespre :P

dema al mati he kdat amb l'emma a veure que m'explika... estaré absent pq men vaig a Madrid 4 dies x veure edificis i ciutats medievals, aixi q fins el dia 17 no tornu...lalala xD torbaré a faltar els meus estimats autobuserooooos! U.U tindré 1 mono de burxar al pepon xDDD i al Punyeteru xD i al Jacin... i al Calvo de la mala llet, q em parla de vostè xD, i també el Gregor... jeje ^^ pero que hi farem... a veure si el meu estimat Jesulin torna ja de vaques que vull xerrar am ell!!! vull seure al davant del bus descaradament i xerrar-hi (almenys, es la meva intencio si les iaia-fans no mu frustren com quasi sempre U.U)


em vull comprar el vol unic de "devil magic" pero nu se si realment esta en alguna tenda... es q anari pq si... aixo em recorda q e de fer la maleta xDDD jajaja... ja faig km l'emma i em deixo les coses xl darrer moment :P


buenu, doncs a veure a qui veiem dema!! jojojo :P el diumenge vam vere el Jose luis pero ens va ignorar... i no ens va saludar!! mala persona!! ell que duia les ulleres peludes xDDD parlant de peluts... on ets, Pèls?? que et trobo a faltar... U.U

pero quina enveja avui les iaies, al bus xD hahaha :P si es que... km diu el Calvo de la mala llet: "es que la señorita es una clienta VIP" :P quina gracia em va fer aquell dia quan va dir: "pase, pase como si fuera su casa" xDDDD

ostres, espero que quan surti el vol 6 de secretos el Salvatge estigui x aqui... q aquest mes no li e refregat el vol 5 xDDD i tinc mono de dir-li: me comprat els comics abans que tuuuuuu! xDDD que dolenta xD pero es que en el fons, diu q li agrada que el burxin... es 1 miqueta masoquista xDDD jeje :P

au, doncs us deixo que ja me enrotllat prou i em vull acabar de llegir el vol 18 de Yakitate! xD jeje... es que mira que m'agrada aquest manga... encara que l'hagin apujat de preu T.T


estic pensant en fer ressenyes dels manga que em llegeixo, potser m'inspiro i ho faig... jeje :P -> dit i fet: he estrenat fa pocs minuts un nou blog de ressenyes on posaré la meva opinió sobre els manga que he llegit, atenció que evidentment hi ha spoilers. ^.* (no n'he posat massa avui pero dema modificaré 1 miketa el post pq sigui mes complet i si que ni haurà ^^)


http://opinionsdelapesada.blogspot.com

aqui teniu la adreça ^^

1 comentario:

Anónimo dijo...

ok la miraré