jueves, junio 19, 2008

El retorn del Jesulin!!!!

Holaaaaaaaaaa!!!!


que tal??? jo, de molt bon humor i molt feliç. per una banda perque he anat anada i tornada amb el Jesus, que ja ja reaparegut i a+a+ al 51 de les 9.30!!!! ueeeeee! i duia el bus groc *O* i per altra banda pq avui he nat a xl volum 4 de Shinobi Life, que ma arribat ja!!! jejejeje *O* i me demanat els vols 5,6,7 i 8 de Lovely complex... es que em fa por la edicio espanyola i com que tinc la francesa fins el 4, no la deixaré a mitges i km q m'encanta aquesta la seguiré ^^ i ja sta ^^

quina gracia, el Jesulin.. quin supersomriure que feia a fc.maciaaaaaaaaa!!! estava + guapoooo *O* (baba...*O*)... espero que dema encara hi estigui al mateix 51... pq dema el vull veure 1 altre cop.. jeje... km es nota que el Pepón em coneix 1 munt pq no+ de veurem ja sabia que nava a xl Jesús... jeje ^^ i el que m'havia xocat a l'anar cap a torreblanca que deia q el canviava xl Jesus... i pensava: que hi pinta, ell? i quan el veig enlloc del Punyeteru he alucinat!!! i em posat superfeliç!! jejeje (he procurat q no es notés gaire... pero sa notat massa xDD) pq quan he tornat estava clarissim que tornaria amb ell!!! jejejejejeje... i e nat a macia amb l'esperança de xerrar amb ell... pero es més interesant x ell el Calvorota que jo U___U (ploro) -___- quina tristesa... pero aquell somriure ma desarmat de cop... ha estat un crit interior de: guapoooooooo *O* (jeje)... el q me fixat es que ha tornat amb 1 mania nova. xDDD treure la ma x la finestra a l'estil King afrika... xDDDD

i el divendres surtira, amb 1 mika de sort, el volum 6 de Secretos del corazón (q ma robat el cor xD km qui jo em se xDDD :P ma robat el cor aquest mati aquest somriure que ha feeeeet *O* xDDDD) i no se quines novetats de glénat sortiran aquesta setmana... lalala...apostes? Inuyasha?? i Five? i la resta que m'interessi segur que surt la setmana que ve U__U


i la setmana q ve surt el desenllaç de Nightmare after school!!! aixi que... el mes que ve me la compraré tota sencera de cop km a regal del meu sant amb tot el que reculli... jojojojo xD tot anirà x allo... i mon germa q em regali el vol10 XD i ja sta :P

buenu, doncs indubtablement, el conductor del dia, el Jesús!! jeje *O*

ah! me llegit el vol 3 de Ai hime... preciosa!! realment bonica... ma encantat... aquesta i Kiss Hug m'agraden moltissim... (aquesta ultima no+ e llegit 2 capitols pero m'esta agradant molt) i de Ai hime en faré la ressenya a la tarda en el meu blog de ressenyes ^^

vinga, fins aviat!! ah! i el disabte aniré a molestar el Pèls amb l'Emma!!! a veure si el trobem!!! ueeee! :3

No hay comentarios: