lunes, junio 30, 2008

Happy mania volums de l'1 al 6

Holaaaaaaa!!!

que tal? avui mig mig... el seu somriure m'encanta... pero no+ em somreia a la tornada!!! a l'anada nooo U____U jo volia parlar amb ell pero ma fet vergonya al tornar de dir-li res pq havia ficat el bitllet del reves xD i me posat super nerviosa xD ja u estava prou xD estic fatal xD

total, que avui e nat a Jaimes i ja tinc els volums 1 al 6 de Happy mania. pel cami me llegit el vol 1 xD jeje.. esta bé ^^ de moment, es entretinguda. em sento identificada amb la protagonista degut a la proximitat d'edat. ella en té tant sols 1 any mes que jo, esta desesperada per trobar 1 home que l'estimi de veritat, no vol un rotllo i prou, vol algu especial, q l'estimi de veritat i vulgui 1 relacio estable. pero tant sols que troba homes que volen rotllo o gent que té una cua d'espera de 7 o 8 dones x passar la nit amb ell xDD i buenu, ja veurem que tal els altres volums. del 7 a l'11 els demanaré el mes que ve quan hagi llegit mes i decidit si la continuo o es fa repetitiva ^^ i avui me demanat els vols de l'1 al 6 de After school nightmare!!! siiii!!! *O* em vaig llegir fa quasi 6 mesos els 5 primers volums en anglès, i em va encantar i com q no hi ha manera de trobar mes escans, de moment, doncs me la demano en francès i punt. a+a+, ara que surt el darrer volum la setmana que ve, aixi quan m'arribin, em demano el altres 4 i ja ta xD jejeje *O*

buenu, doncs fins aqui aixo, espero poder veure al Jesus algun altre dia xDDD pq ara treballo cada dia aixi q nu se si el veure U___U (cara de pena xD)... km sen foten pq em fa gracia donar-li la llauna xDD :P

men vaig a pencar, q sino... malament!! xD (jornada completa!!! noooo! quin horror!!! tot l'estiu a jornada completa... moriré de calor i avorriment!!!! U___U) jo volia veure el Jesulin algun dia fora dl bus.. pero no m'atreveixo a dir-li... segur q em dira: vull 1 dona mes intelectual xDDD :P

buenu, gràcies Pepón x ser com ets i el mateix va xl Julio :3

No hay comentarios: