sábado, julio 05, 2008

un noi nou i... el Punyeteru al Collblanc!!

Holaaaa!!

avui hem vist 1 tio bo nou, q estava força bo pero que tenia pinta de xuloplaya xDDD jajaja :P potser no ho es... he nat amb el tio que el primer trajecte que feia sol amb el 62 amb el 113 xDD i avui duia el 104 amb el 57 xDDD i esta km 1 cabra xDDD potser li hauria de dir el Cabra boja xDDDD juju... xD

m'he comprat:

** Ko akuma cafe vol 4 (final!)
** Secretos del Corazón vol 6
** Lazos prohibidos vol 4


Hola de nou!!! avui dimarts, afegeixo coses... xD

doncs avui, e gafat el bus després de força dies sense agafar-lo U___U per culpa de la feina... i e nat amb el Jacin, i el collblanc, en que anava amb la calma, km sempre, q sa sorprés que el saludés dient-li: holaaaaaaaaa *O* i llavors, ma mirat amb 1 cara estranyada i li diu el Bigoti 4, q estava al seu costat explicant-li la seva vida al Jacin xDDD: desde cuando le caes bien? ¬_¬ i li diu el Jacin: esta? pues ya ves, es 1 cria, no sabe lo q se hace... ¬____¬ Jaciiiiin! em venjaré!!!! ¬.¬

total, q x tornar, e tornat amb el Vikingo, un home molt amable i que condueix mu be i q estava enlloc de l'antonio xD després e vist el Gran enemic numero 1 del Bigoti 4: el Ceri!!! tmb anomenat, "el mosquito" xDDDDDDDD jajajajajajajaja... el Bigoti 4 no sap les ganes de riure que me hagut d'aguantar quan li ha dit aixi xDDDD si q te cara xuclada... q fort xDDDD i tmb li deia "el mosquito tigre" xDDDD juju... q bo XD i el Vikingo ma posat l'aire acondicionat i estava en la gloria xD a la meva finestra... mirant qui passava amb l'airet xD jeje ^^

i a la tarda, x acabar d'aprofitar el meu dia lliure!! ^^ e nat a mirar unes bambes al running, q man costat 39.95, unes rebook blau cel i blanques monissimes, de dona, i quan paxava x alla e vist el Bigoti, q quan el semafor dels vianants i el dels cotxes estava verd, ens ha deixat passar a nosaltres, a mon pare i a mi, i li estic molt agraida per lo que ha fet, tot un gest de caballerositat bigotal ^^ ueee! i despres... ha passat aquell home que tots sabem que buscava km 1 boja... enlloc del Calvo de la mala llet, l'Edu al 51... O_____O k me kdat alucinant mandarines!! i tmb el Calvo de la mala llet, al collblanc, pero en 1 altra hora. tmb he vist 1 tio bo q duia el 61 amb el bus groc O____O i q ma fet 1 somriure pq me l'estava mirant embobada xDDD es que... em pensava que era el Jesus.. i era 1 altre tio bo xDDDD jajaja :P
i si... si no ho dic rebento!! xD el Tito duia el bus urba!!!!! duia el bus urba!!!! lalala... :P jajajaja... q paxa i mira i diu: no te rias que te veo la cara aguantandote la risa xDD i despres diu, q no te rias XDDDDD jajajaja... ha estat començar a girar x la rambla que no em podia aguantar el riure xDDDDDD jajajajjajajajajaja :P q fort xDDDD

i ja esta.... dir q me comprat 2 jocs de la gamecube:

** un del wario q no men recordo del nom xD wario land... em sembla (el primer que va sortir)
** wario ware inc mega party

els dos son fotudament complicats xDDD i mon germa diu q millor, q aixi s'amortirzen millor els 30 euros q e pagat x cap xD

es que km q estic a punt de passar-me el paper mario, volia algun joc del mario i tal, i he vist el wario ware i he pensat: es la meva xD i e vist l'altre i me comprat els 2 xDDD jojojo :P molen xD ho se... tinc pendent el joc de one piece de la ps2 xD i tmb el de Bleach de la wii XD pero buenu... es que el de one piece necessito l'habitacio de mon germa lliure i la seva memory card de la play 2 i km q quasi sempre hi juga ell no hi puc jugar... i amb el de Bleach de la wii, sem cansen les mans de les batalles, i no faig mes que el mde historia amb 1 personatge i segueixo 1 altre dia xD aixi que quan hi jugui em toca el mode historia amb el zaraki kenpachi xD jojojo :P

buenu, fins aqui les croniques d'avui... el conductor del dia amb mes merit, el Vikingo xDD ueeee! x ser 1 bon home ^^

No hay comentarios: