domingo, junio 29, 2008

Tant sols 2 novetats U__U

Holaaaaa!!!


avui e nat a investigar i tant sols e vist l'Home-greix, q ma saludat rient (ui... q l'home -greix sap q li dic aixi x culpa del Pepón!! ja esta bé, no? ¬.¬) i també e nat amb el Va de guapo 2... q nava flipat amb 3 persones xDD al bus xD incloent-me a mi... lalala... i e vist a l'Scorpio x la finestra q celebrava ves a saber que xD i q després li a paxat el bus al Pepón... i jo q e gafat el 50 de les 11.45 amb el Torracollons (si, havia de ser algun d'aquests U__U) i podria haver estat el 62 de les 12 ( q potser serien les 12.15 quan sortis pq el Pepón sempre va tard i eren les 12 quan lem vist a Esplgues xDDD i si sa de fumar el cigarrillu XD doncs encara em kdo curta xD). i ni rastre del Jesús U___U pero buenu... a veure si dema el trobo T.T
algu em pot xivar, bonament on sta el Jesús, si us plau? :O

ara estic intentant bxar el segon OVA de Naisho no Tsubomi... es que es tant monaaaa *O* sobretot, em va encantar el primer volum del manga, la historia de la segona Tsubomi, la del segon vol, no em va agradar massa i la del tercer tampoc... U.U

buenu, doncs aixo, avui he comprat:

*** Saruyama vol 6 (em nego a posar el titol penos q li han posat aqui)
*** Mirmo de pon vol 10 XD (em fa gracia aquest canvi de traductor que hi ha en el vol 9, després de tant de temps i que de sobte, els mugglox diguin als humans "señorita Kaede" i "señorito Yuuki" xDDD quina gracia xDDD no se si en aquest vol 10 ho hauran canviat o si ser el mateix traductor del vol 9 XD pero tela xD -> sip, en el 10 torna a ser el marcelo vicente xDDD juju... es que quan veig el seu nom em ve al cap les histories de la mayu shinjo xD lalala... quines ganes de tenir a les mans Midnight Children xD jejeje *O*

ah! i he trobat mes be de preu el vol 4 de Real, i me le comprat ^^ jeje, ara tant sols em queden els vols 5 i 6 ^^


apa, doncs fins dilluns!!! a veure que m'han portat els de Jaimes... seran els vols de l'1 al 6 de Happy mania??? espero que si... *O^

No hay comentarios: