martes, abril 01, 2008

Películes, si, pelis interessants després de molt de temps

Holaaaa!!

l'altre dia, dissabte, fent conya en el bus del Salvatge am l'emma sobre les pelis interessants o no ella em deia que volia veure llamada perdida i sem va acudir de mirar al crunchyroll a veure si havien tret segones i terceres parts de pelis que m'agradeven i si!! havien tret:
- the ring 0: el nacimiento de Sadako
- llamada perdida 3: el final
aixi que em vaig mirar llamada perdida 3 xD i estava mooolt be ^^
i aixo que estaven alla x veure i vaig pensar: les llicenciaran?
aixo que avui miro Zonadvd i resulta que el dia 25 van sortir aquestes pelis i mes de les que havia nat mirant al dawarez que semblaven interessants pero q nu+ estaven en audio en anglès!!! jejejejeje
aixi q en el punt de mira x nar-les a buscar dema tinc:

- llamada perdida 3: el final (11,95 euros al corte inglés) x 1 cop es + baratu al CI que al FNAC... O:O
- the eye infinity (14,95 €)
- the eye 2 (11,95 € al CI)
- Morirás en 3 días (14,95 € al CI) -> versio finlandesa de llamada perdida XDD
- phone (versio coreana de llamada perdida xD)
[es nota que em va molar fa anys Llamada perdida? xD q tinc la 1 i la 2 en dvd i les vaig nar a veure al cine quan van estrenar.les XDD]
- Stargate Atlantis temporada 1 (41,95€ al CI --- al fnac val 43,95 T_T)
- El internado (28.95€ al FNAC xD) -> tinc vertadera curiositat x aquesta serie espanyola xD
- el internado pelicula francesa de terror (7,95€ al CI)
- Futurama, el gran golpe de Bender (la peli) -> 14,95€

també tinc curiositat per Apartamento 1303... q estic esperant al buffering del crunchyroll pq se ma reinciat el pc i sa de carregar de nou... ¬.¬ si m'agrada, me la compro pq val 10 euros, sino, alla es queda xDDDD

i ja ta! ah! tmb surt la setmana que ve no, l'altra 1 peli de terror q te pinta de intereesantissima... el silencio de los muertos o algo aixi xDDD q es 1 especie de ninot diabolic XD :P tmb caurà pq val 13 euros ^^

buenu, doncs dema ja posaré lo que trobo i lo que no xD i ara, a seguir veient "apartamento 1303" en versio original (japo) ams engl subs xDDD online *.^

No hay comentarios: