miércoles, abril 02, 2008

els meus mangues francesos, x fi!!!

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

ara mateix m'han trukat de Jaimes i man dit que ja tenen els meus mangues... jeje... ja vaig fer be en suposar que esperaven tenir-los tots abans de trucar-me.. pq cada editorial triga lo seu en enviar-los i em demanaré, si estan disponibles:

- Mermaid Melody vol 1 al 7 (completa)
- Le traversee du temps (vol unic) - el volum basat en la peli de toki wa kakeru shoujo q es va estrenar l'any passat. es 1 versio diferent de la que es publica aqui i q es la que volia U.U
- C'est pour ça que je t'aime (oneshot perver) *O*
- X day (setona mizushiro) vol 2 (i ultim xD)
- Crown vol 1 i 2 (You Higuri )


i espero que tinguin quan hi vagi, els meus encarrecs;
- love master A vol 1 i 2 (completa)
- lovely complex 5 i 6
- secret sweet hearts vol 3,4 i 5
- hadashi no aitsu vol 2
- S (setona mizushiro) vol 1 al 3 (completa)
- ko akuma cafe vol 3

jeje... a veure que tindran i que podré encarregar quan surti de la feina *O* jeje... ara a pentinar-me i preparar-me x nar a pencar... sort q la Vane em va canviar l'horari d avui x fer les hores ahir!!! ueeee! aixi avui sortiré a les 17 i podré nar a comprar tot aixo *O* soc feliç ^^

vinga, a la tarda la cronica del bus de la tarda i dels comics que trobaré ^^

Holaaaa de nouuu!!!

després de agafar el bus i tal aqui el meu resum:

e sortit de la feina, satisfeta, encara que mes tard del que volia, pero calia parlar dels horaris i dels dies de festa de cadascuna xD i llavors, després de confirmar-me que el dimecres vinent tinc festa, arribo a la carretera i el que venia era el collblanc i penso: es el Miguelito¿? potser no... no el crido. s'atura i... era ell!! O__O alucino mandarines xDD llavors, em diu: puges? i em kdo... O_O i li dic q nop. ell posa cara de pena i es queda alla... somrient am carona de pena... i em diu: quina llastima... i jo em començo a sentir malament... i depsrés, quan pujo al 51 trasto que venia darrera penso: si u arribo a saber men vaig am el Miguelito.. q duia el 108, q es mes nou U__U i a+a+ es ell xD total, q el paio estrany que ha vingut tmb ma tractat b i ha posat l'aire i tot... q be s estava quan la posat xDDD es que em moria de calor xDD... entre els supersomriures del Miguelito i q fotia calor xDDD sort q no anava am ell o em moria xDDDD :P

total, q e nat a Jaimes i m'havien portat:
- S (setona mizushiro) completa, els 3 volums
- lovemaster A vol 1 de 2 ¬.¬
- X day (setona mizushiro) vol 1 de 2 ¬.¬

i ma dit que per la resta que m'hauré d'esperar (km sempre... xDD sempre em diu q no e de gastar tant i ell mu demana expressament q mu portin am X setmanes d diferencia... ¬.¬ pero buenu...

i x tornar, e tornat am el Bombilla, q duia el 109 xDD i me nat a seure a la finestra pero sem devia veure molt el llauto pq diu: esta está en la ventana pa ver al Miguelito... ¬.¬ i jo pensant: tant sem nota que se que es creuaran i que el volia veure i volia veure si em saludava am 1 somriure??? T___T km es nota que fa 5 anys que l'agafo xDDDDD :P total, q si q le vist i ma xocat el bombi que deia: aahora sonrie pq ha visto al miguel sonriendole... ¬.¬ jolin... quin paio mes agut! T___T aquet bombilla... ¬.¬ total, q me kdat satisfeta xDD

i de dvds me comprat:

- Stargate atlantis 1a temporada
- moriras en 3 dias (en catala!!!! audio i subs!!)
- el internado laguna negra 1a temporada
- red eye (una peli coreana que em cridava l'atencio aquet mati en el crunchyroll pero q estava en 1 tant mala qualitat el video que no me la podia mirar xD aixi que x 6 euros q valia me la e comprat ^^)

i ja esta... ara espero no gastar mes fins el salo xDDD jajajaja.. quin acudit xDD (el divendres no compta que surt El sacrificio del angel i mel penso comprar xDD jaja... es que em va encantar les 2 primeres histories ^^ la del "martir" es boniiiisima i la de colorful joker es preciosa ^^ i el dibuix i els tios bons malvats i bones persones alhora es genial ^^)

i buenu, men vaig a estendre la roba i dema tornaré am el Miguelito am el 62 de les 20.45!!! jeje.. adeu Salvatge, fins al mes que ve xDD ara que als vespres torna el Miguelito tornaré am ell!! jeje *O* vinga, fins demA!! :3

ah! el conductor del dia: el miguelito, xls seus somriures ^^ i la carona de pena que ha fet quan no pujava *O*

No hay comentarios: