sábado, marzo 29, 2008

Més compres!!! ueee! i mes Salvatge xDDD :P

Holaaaaa!!

avui e nat a pencar al mati i hi havia taaaantaaa gent... ¬.¬ odio els matins alla... sort q no mi posaran mes q 1 cop al mes si sen recorda xDDD millor q em posi a les tardes q son mes tranquiles. xD

i me ne nat am l'emma a l'fnac de l'illa i me sorpres de trobar TOT el que volia dd feia temps i mu e comprat xD

** el detective loki regnarok vol 5 (final) -> finalment la he acabat després de molt buscar el vol 5. cada cop q nava a algun lloc no en kedava... U.U
**Shirley (vol unic) xD
** Kekkaishi vol 11 xD
** Nagatacho strawberry vol 1
** Fruits basket vol 21
** Fullmetal vol 11 (siii! els en kedaven!!! ueee!)
** Lazos prohibidos vol 1 (si, se q la tinc en frances... pero es q el de la llibreria mels porta quan vol.. i clar, em puc florir x acabar-la, aixi que km q no+ en tinc 2 volums m'enpassaré de nou x tercer cop el principi i avall!! xD)
** CAfé diabolico vol 1 (si, tinc 3 volums en francés... em falta el darrer... ¬.¬ pero es que sempre que el demano me d esperar mes del compte pq s esgota sempre i no mel porten quan el vull... a+a+ la traduccio esta curradissima *O* i es IGUAL que la francesa. conclusio: el vull xD i me le comprat. es que m'encanta que li diguin Chika-kun*O*)

i ja esta xD i per anar hem nat am el Salvatge xDD que na fet de les seves xD a+a+ quan plegava de la feina le vist q ell marxava a pencar xD i ma saludat a crits i jo fent veure q no el veia xDDDD jajaja :P i hem tornat am el Brincos... ¬¬ q ma girat la cara! mala persona!!! que te fet pq m'ignoris!!! U___U estupid! ¬.¬ pero es que no volia el Cigró, q duia el 64 seguent... ¬.¬ i hem corregut x gafar el 57 xDDDD potser s havia indignat pq sabia que l'agafavem pq no voliem el Cigro? tanta oida te, el cigro? ¬.¬ no se jo... ¬.¬

buenu, doncs res mes, em vaig a viciar.... no se quin triar xDDDD Holic? lovenista? furuba? FMA *O*? jejejeje *O*

ah! el conductor del dia: el Salvatge xDDD repeteix XD :P

1 comentario:

Anónimo dijo...

m'alegru molt ^^