lunes, abril 14, 2008

Novetats d'aquesta setmana pel Saló del comic

Holaaaaaaaaaaaa!!

Evidentment, només parlaré de les novetats que m'interessen xDD pero ja es 1 llista prou gran... d uns 150 euros xDDD una ruina, pero buenu... per algo encara tinc quasi tot el sou del mes de març i la paga extra xDDD jajaja.. tranqui, q no mu gastaré tot, no+ 150 euros xDDDD :P q paxa, x dos cops a l'any q gasto tant xDDD ja u vaig dir, a k a l'abril i a finals d octubre/inicis novembre gastaria aixo xDDD juju

la llista:

** Glénat:

----- Five volum 1
----- Bleach volum 23
----- Sakura wars vol 4
----- Sugar sugar rune vol 5

(pq FYG 4 ja el tinc :P i king of thorn 5 tmb :P)

** Banzai:

---- Georgie vol 4 (finalment la podré acabar o em kdaré am les ganes? ¬.¬)

** Ivrea:

--- Aoi destruction
--- El sacrificio del angel (m'encanta aquesta autora, o sigui q cau segur!! *O*)
--- Amasando japan vol 17
--- Secretos del Corazon vol 4 (com diu el Salvatge, es 1 dramon de nassos i m'encanta!! jeje *O*)

** Norma:

--- RG veda edicion coleccionista vol 1
--- FMA vol 12
--- TRC vol 19 (aquest no se si comprarlo ara o mes endavant, pq m'esta rallant dd el vol 17... la trobo pesada i rallant dd que va donar aquell gir am lo del Xiaolang... ¬.¬)
--- Lovenista vol 2 (ultim xDD)
--- School rumble vol 6 (aquest tmb dubto pq es molt entretinguda x passar l'estona pero potser me la compro 1 dia d aquests q no se que comprar... no se... ¬.¬)

** Panini:

--- Deseo vol 2
--- Host club vol 11

** Planeta (la meva gran ruina... xDDD aquests 2 darrers anys es la meva gran ruina encertant les obres que mes m'agraden xDDD):

--- Hot gimmick vol 1
--- Adult time vol 6
--- marmalade boy special edition vol 6 (final!)
--- REborn vol 5
--- Bobobo vol 5
--- Neuro vol 5
--- la chica que viaja x el tiempo vol 2 (res de l'altre mon, aquesta versio....)
--- Peach girl vol 13 (una de les millors compres xD)

i ja esta... aqui esta la meva superllista i pq mes endavant treuen Cat street, kirarin revolution i lovely complex, q donat que la preciosa edicio francesa no se que li passa que no m'arriba ni demanant-ho 3 vegades... m'hauré de fer la espanyola U__U quin remei ¬.¬ aixi que n'afegiré 3 pq n'acabo 3 xDDDD jajajaja :P esperem que siguin mensuals, q sino m'avorreixo i em costa seguir-les pq em rallo d esperar i em fa mandra comprar-ho i llegir-ho i s apilen a la meva habitacio... ¬.¬

i buenu, ja esta... em vaig a pentinar i a pencar--- ¬.¬

No hay comentarios: