miércoles, abril 16, 2008

Mangues francesos! siii! gasto enorme... noooo!

Holaaaaaaaaaa!!

avui estava estirada al sofà quan man trukat a les 10.45 del mati x dir-me que ja havien arribat mooolts comics, aixi que e pensat: mermaid melody!! aixi que me vestit tot corrents x gafar el tren d les 11.10 i nar a buscar mermaid melody i algo mes. quan arribo es posa a riure el Frederic xD i em diu que si tenia moltes ganes de llegir-ho xD li dic que si xD i em treu mermaid melody (de l'1 al 7), Crown (You higuri) vol 1 i 2, love master A vol 2 (ueee! el final!) i el volum unic i perver de C'est per ça que je t'aime ^^ ma preguntat si en tenia prou x tot aixo i li e dit que nu m'havia gastat encara la paga extra de març i riu xDDD jejeje aixi que me gstat 94 euros en manga francès xDD jojojojojo *O* i ja veurem k em gasto en manga espanyol xDDDD hahahahahaha *O*


i buenu, Stargate Atlantis esta superinteressant, aixi q havent rebut el val de 11 euros a l'fnac, quan acabi de veure la primera temporada em compraré la segona, q em surtirà 11 euros + barata xD jajajaja :P i aquesta tarda faré 1 visita a la Neus i niré a mirar si trobo un regal xl monstre pq el seu cumple es dimecres vinent... buenu, doncs em retiru q vull llegir xDDD jojojo... *vici* *O*

fins aviat!! ara suposo q fins que no compri novetats nu posaré les que me comprat... planeta... *O*

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ostres quanta cosa et compres XD