viernes, abril 11, 2008

l' L60 i el bus 111 i una merda de dia passat x aigua

hola

no+ tinc ganes de dir que me sentit gilipollas x 2n dia consecutiu, me sentit km 1 versio 2 de la mala experiencia am el pepon, on el rei dels capullos numero 2 se'n fotia de mi i res mes i que l unik que vol es 1 diversio i enfotresen dels meus sentiments i x aqui no hi passo. me sentit idiota completament x anar fins a collblanc pq no es digni ni a dir-me hola i que em giri la cara es el sumum, la gota que ha fet vessar el got. a partir de la setmana que ve agafaré de nou el 57 am el Salvatge i sa acabat la comedia. em semblava molt bonic pero ha tingut 1 curta durada... es que no crec que cap home m'arribi a estimar, la veritat. tots em prenen x 1 criatura i es pensen que no tinc sentiments o que?? que poden fer el que vulguin? doncs no!! T___T x culpa seva tenia ganes de fotre el camp i tornar caminant a sant feliu!! idiota!! voltor!!! Ò___Ó ale!! buitre, mes que buitre!! ¬-¬ mala persona insensible!! que veus que vinc superfeliça a buscarte i no fas mes que burlarte de mi!! ¬__¬ ets pitjor que l'Antonio! que avui sa portat km 1 persona i encara no mu acabo de creure... q no s'hagi ficat am mi ha estat increible.. al final del trajecte semblava ja mes ell, mes burxador (am lo que a fet al final, pero km q era quasi increible xDD ma fet riure xDDD jajajaja)

buenu, doncs aixo, almenys q em saludi dd el bus quan em vegi pel carrer o em digui alguna cosa abans del dijous, el dijous nire am el Salvatge i punt... ¬__¬ tsk! anda que anar expressament i patir tant x nar fins a collblanc x no tenir ni un miserable hola ni 1 somriure... no+ q sen foti de mi!! tonto! idiota!! estupid!! cap de bola! (encara q no el tinguis! ¬.¬)

No hay comentarios: