jueves, abril 10, 2008

Molt clar el conductor del vespre pero gens el del matí

Hola U____U

estic rebentada i deprimida... me sentit ignorada!! tonto!!! tonto i tonto!! que et costava dir-me hola, eh?? T___T

pos aixo, q el del mati, l estupid i borde de l'home que xiula ma ignorat quan li deia hola i a+a+ ha dit: ala, no sube la otra! pero de q vas!!! imbecil!! quina rabia... aixi que no tinc ganes d'agafar-lo, el Jacin, tampoc pq la blava no funciona be a collblanc, aixi que tindria el temps massa just x nar fins les corts a pota. del 51, el de les 9.40 no se qui hi ha, pero no men fio... pq segur q el pepon no es... el de les 9.15 es la cafetera bigotal am ves a saber qui... el de les 8.30 era 1 home jove, mig calvo i estrany... i passo. el d les 8.45 es el cap de pollo i es massa d hora. i el de les 9.05 es l'odios i estupid antonio,... i no tinc ganes de que m'amargui el mati. pero, quan gafo el tren al mati n'estic fins als nassos, aixi que tinc 1 gran dilema... ¬.¬ pero suposo que acabare gafant l'imbecil d l'antonio... ¬.¬ per molt que em pesi, faré els deures de llati i posaré la musica mes alta x no sentir-lo i sa acabat...

i al vespre tinc clar que seguiré gafant el miguelito tot i que avui ma ignorat. se que anava am pressa, se q venia tard i q volia nar al roca, pero, no li costa res quan entra de dir-me hola de la mateixa manera que li ha dit hola Jaume, al mecanic... ¬___¬ la frase de la nit: pero que quieta que esta hoy! se han peleado? i el mecanic diu: me parece que no, pero muy contenta no se le ve, y eso que estaba emocionada cuando el ha llegado. i el daixonses diu: ya se pq esta enfadada... i diu hola!! tontooooo! ¬___¬ jo volia q em diguessis hola quan has tornat del roca, dolent, mes que dolent!! (si, es 1 reaccio infantil, pero a sobre que me fet 1 patejada dd badal x arribar a collblanc en 10 minuts quasi sortint el fetge x la boca i que a sobre no em digui ni hola, dol molt. si, ma fotut que la blava no nes en la direccio que l'havia gafat. tocat la pera!!! ¬_¬)

i si em deia algo no u veia pq estava tot fosc i no veia tres dalt d un burru... aixi que... be, si dema em diu hola, m'assec davant am ell i almenys, veure q fa... ¬.6

buenu, doncs res mes... ¬.¬

avui no hi ha conductor del dia... ¬.¬

No hay comentarios: