jueves, abril 03, 2008

canivs al bloc i desesperacio

en aquests moments estic molt nerviosa, res de bo no ma passat, estic morta de gana, 1 mika mes no arribo a casa, el menjar de l'esmorzar caducat: inmenjable, per dinar espinacs i cigrons am el tall... no+ el tall pq el primer em faria nar + de ventre... ¬_6 quin fastic! al bus, el JACINTO fumant dins del bus com si fos lo mes gracios del mon, mentre que 1 mika mes i em deixa alla a la parada morta de fastic i que anava am 15 minuts de retard, es menjava TOTS el semafors, anava espatarrat mentre conduia am 1 supersomriure als llavis i quan arribem, km que VA AMB LA CALMA, arriba tard i fuma dins! pero que sa cregut?? que fumi quan arrobi m'hagi deixat ja a la parada??!! i si no te temps q es foti pero no que vagi fumant dins del bus... i a mes a mes am 1: si vens, ho faré cada dia, pq no pugi. a+a+, el Jose luis, ja fa dies que esta molt imbecil am mi, també del pal repelent km estava el Jacin, avui ha dit que no em volia dir ni hola, el molt imbecil, i a+a+ diu: a quien estaras esperando, a Jacinto? pues ya puedes irte preparando... que vols dir? que no tinc dret a agafar-lo?? ja we vist pq u deia pero de totes maneres ma fotut molt, te prohibit de fumar dins del bus i no te pq fer-me aixo, si vull bxar a la ultima parada, s'ha d esperar a que baixi per fumar, a mi que no em foti, a veure, i mes, SI EM MOLESTA MOLTIIIIIIIISSIM EL PUTU TABAC DELS COLLONS! ostia... T_____T

a sobre, el profe s ha allargat massa i 1 mica mes i trec el fetge x la boca x anar a buscar el tren, q le gafat pels pels i nava ple de gent que fotia 1 pudor mortal.. a sobre... ¬___¬

i be, espero que aquest vespre estigui el Miguelito al collblanc o ja no se que faré o em foto 1 ostia am lo primer que pilli o em foti a plorar... en serio... quina merda de dia... au, no+ falta que em despatxin i dia rodó... ¬_¬ pq les "amigues" no em contesten al movil, pq? si son unes egoistes que volen q les escoltin pero quan necessites tu passen de tu "pq estan ocupades"... ¬_¬ quinaaa casualitat mes gran...

buenu, i fins aqui... ja me desfogat ni que sigui 1 mika... 3 hores de feina, tren i la loteria del vespre... espero que hi sigui, en serio... o em sentiré fatal... ¬.¬

ah! e tret lo dels preferits pq em sento tant abandonada que no en considero cap com a preferit... aixi que de moment, la llista negra... ¬.¬

EFECTIVAMENT, km el mal presentiment em deia, he sortit tard de llati pq la profe sa emocionat i en consequencia e nat a xl collblanc on venia tard i no era el miguelito sino 1 paio jove. am unes certes semblances al tito i mix d ceri... ¬.¬ i k el senyor mecanic li a dit Manolo xDD nom que li esqueia perfectment... ¬__¬ jooo! volia el miguelito pero intuia que no hi era. a+a+, x 1 cop q en pillo el 109 xD resulta que hi havia 1 vomitada que m'ha aiguat el trajecte... quin fastic... a sobre, le trepitjat... ecs... U___U em sento miserable, espero q dema sigui millor o em plantejaré moltes coses... T___T ara, passo d'agafar el JACIN, dema... ¬_¬ potser agafo el de l'home que xiula... o l'home estrany q duia el collblanc... pero ja e escarmentat prou am el collblanc... prefereixo el 51 T-T aixi que ja decidiré... sino em convenç el bus dema... ja veurem... ¬.¬

per cert, de que va aixo de "señorita", eh??? maleducats!!!!! males persones!! tot x culpa del Salvatge... em venjaréeeeeee! (venjança peluda xDD)

No hay comentarios: