viernes, abril 04, 2008

Nova linia, el trasto i la salutació del Miguelito *O*

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

avui estic satisfeta, sobretot de com ha acabat el dia ^^ jeje (gràcies al Miguelito, q es molt maco *O*)
be, comencem xl principi xDDDD (no puuuuc! xDDD la Neus ma dit que ahir el Salvatge es va estampar xDDDDDDD jajajajajajajajajaja... que fort xD per anar de Salvatge xD lalala... :P) ara ja puc començar pel principi xDDD :P

doncs avui e nat a buscar el 51 de les 9.30 x la plaça, molt puntual, l'home que xiula, i ma saludat tot amablement "hola" ^^ i me kdat mes tranquila després que digues: avui vas am mi... jeje ^^ i jo pensant: sa notat que no volia gafar el Jacin... T.T i quan puja 1 home se li queda el bitllet... ¬.¬ i resulta que l'home ha de parar pq no pot treure-li el bitllet i x darrera venia el Jacinto, am el 62 gris... ¬.6 i tothom ha escapat i l'home diu: em sap molt de greu... O___O i jo flipant. i la gent demanant q se li diculpés xDDD pobre home.. ma fet pena bxar pero es que nava am el temps justiiissim x arribar a classe.. nu es com quan gafo el Miguelito am el collblanc de les 9.10... ¬.¬ aixi que m'he hagut de resignar a gafar el Jacin, q ma dit hola i le fulminat am la mirada km a resposta i diu: todavía estas enfadada x lo de ayer?? ¬.¬ i llavors, m'assec. i ell rient dient que era 1 broma.. quina broma mes graciosa... ja-ja-ja... em sap greu dir-te que NO se encaixar bromes, gràcies... ¬_¬

aixi que he bxat a la penultima pero en sentir 1 frase en concret que necessitava sentir e pensat que el trauré de la llista negra si segueix aixi ^^ (pero de moment, als matins lio dono vot al "senyor" home que xiula.. xD ^^

després e tornat am el maleit tren que nava malament i em caagava en la "piiiiip" (censurat xD) i per anar de nou a classe e volgut nar a xl miguelito pero es que a passat el Bombilla am el bus buit quasi ! xDDD i clar, era 1 bus nou i tenia pressa, i e pensat: al vespre l'agafaré *O^ aixi que e gafat el Bombilla i e vist el Salvatge amb la armilla i me fet 1 fart de riure fins que el Bombilla a dit: deja de reirte sola, q pareces tonta... ¬___¬ el tonto serás tu!!! bombilla!!! ¬__¬ kina mania que li estic agafant! ¬.¬ i be, després de sortir de la classe de llati, e nat a x la L1 i després la L5 per nar fins a collblanc *O* i quan e arribat e pensat: molaria q vingues el Miguelito i que em saludes xDDD jejejeje i sento frenades de trasto i penso: merda, li han endinyat un trasto??? nooooo! U___U i quan sento que passa i em saluda am 1 supersomriure jejeje am la mà, ma fet molt contenta ^^ i e pensat: menys mal que era el Miguelito ^^ encara que fos el trasto 64... ¬.¬ total, q bxa del bus i em diu hola jejeje *O* i li dic hola i sen va al roca xDD :P i deixa la porta del bus oberta... i jo pensant: i si li roben el bus que? encara que sent el trasto que ningu vol no se qui el robaria xDDDDD
total, que me esperat a que passes 1 estona... no se que feia dret, si contemplava el paisatge o que... ¬.¬ no u entenc xDDD es 1 home peculiar :P total, que el noi obre quan falten 5 minuts i ningu s'acosta a la porta, aixi que m'acosto i li pregunto si puc pujar i em diu que si ^^ aixi que pujo xD i la resta puja darrera meu xD quina jeta xDDD (o es q em deixaven triar el lloc? :P) aixi que ma fet vergonya seure davant, a+a+ em moria de fred... ¬.¬ aixi que me assegut al tercer lloc :P i el Miguelito parlava am el mecanic, i deia que ahir no tenia festa xDD que m'has llegit el pensament? :P i era q estava al mati!! joooo! si u arribo a saber men vaig a xl de les 9.10!!!! U___U i ma fet gracia pq li diu: si, me han endiñado el trasto que no quiere nadie. xDDD pobret... xDD jeje... quina carona de pena que posava xD i després somrient diu: verdad? i pica l'ullet... i penso: m'haurà sentit dir: ecs, 1 trasto... ¬.¬ xDDDD jejejeje :P

total, q els seus somriures em feien somriure i mu estava passant de conya xDDDD jejejeje *O* i quan marxem feiem el burru i tal :P i feia el burro am les nenes petites que veia dd la finestra xD i deia coses mu maques xDD :P jejeje i feia cares rares mentre conduia (i burilles ¬___¬ sera guarro xDDDD) i lo bonissim es que a dxat passar el mosk 6, que duia el 51 xD, pq deixes la parada neta xDDDD jajajajajajajajajaja... que brut! xD pero millor! tot deu al 51! xDDDDD :P i res, q me kdat satisfeta... no us diré pq xDDDD :P

suposo que deu pencar els diumenges a la tarda xo no u se i l'emma no em contesta,aixi q nu crec que el vegi fins dilluns o dimarts a la tarda... es que nu em se l'horari de la setmana que ve, aixi que si es dilluns, dilluns, sino dimarts, li faré 1 visiteta ^^ x veure el seu somriure i a veure si m'atreveixo a dir-li alguna coseta ^^

ara he llegit a la pag de la soler i sauret que hi ha una nova linia!! la L60!!! que uneix sant feliu i sant vicenç! O.O jojojojo... q fort... sortirà de sant Feliu?? :O dd torreblanca?:O kins horaris té? tinc curiositat *O* la durà el Miguelito? es que quan le gafat ma semblat sentit algo pero me kdat: flipo xD :P -> resposta: surt de torreblanca i va fins a santvi pero no se que fa que mor a molins... ¬.¬ sera x canviar de numero? ¬.¬ i a+a+ pel que e mirat no+ son 3 expedicions al dia... cosa que trobo 1 burrada... ¬.¬

ah! cal dir qui es el conductor del dia?? xDDD jejeje... el Miguelito :P

buenu, doncs res més :P fins aviat!!! :3

No hay comentarios: