martes, marzo 18, 2008

El malvat del Pepón, el Salvatge picant l'ullet somrient i les propostes del Voltor


Holaaaaa! ara feia dies que no actualitzava, i es que s'aproxima el meu aniversari, 21 de març xD per qui no ho sàpiga. i estic pensant: qui treballa el 21? :O pq els podria fer 1 visiteta, eh Miguelin? :O o tu, Pepón? :O o el Jose luis? :O jejeje... *O*

avui he nat am el Miguelito i el Pepón.... tenia planejat tornar am el Miguelito, q es veu q sem veia el llautó pq ell su ensumava i tot... pero ma agafat mal de ventre (si... diarrea, vale?? T_T) i llavors, he gafat el primer 51 que passava i resultava ser el pepon... jo volia burxar al Ceri pq no tenia ganes de veure al tonto del pepon i després d haver lo vist mentre nava am el Miguelito i q li digues tonto (al pepon) quan mirava... xD sa sorprés que seies mes enrera xD jajaja... i ma posat carones mones... aiiii... pq es taaant mono, el pepon? si... ja se que esta compromés... pero qui em diu que el Miguelito és solter, eh? T_T ahir vaig veure el Jaciiin!! jejeje... duia el collblanc de les 9.40 xD jojojo... i ell, pobre, segur que deu patir pensant: ja vindrà la pesada aquesta... ara, km nar am el pepon no n'hi ha cap xD ah! i vaig veure el manelot am el 68! xD jajajaja mentre nava am l'estupid del Bombilla, q mai no saluda... ¬.¬ i km q sem van trencar les ulleres em va fotre el pla enlaire i vaig haver de tornar per nar a l'optica i gafar de nou l'estupid del Bombilla... ¬_¬ am la seva cara de fastic i a sobre em vaig kdar sense bateria de l'mp3 i vaig veure l'ombra de 1 tio bo al collblanc i no el vaig veure be... quina rabia xD jajaja.. ie l dragon zakura em va saludar, de nou al bus urba xD jejeje *O*

i buenu, avui he kdat 1 estona am la Neus, espero poder veure-la avui xD i poder burxar al Salvatge xD jejejeje ostres... em queia malament, pq sempre era 1 borde pero dd q em segueix el joc i em deixa burxar-lo i riure'm d ell, q no se, el trobo gracios... k m saludi dd el seu bus tmb te molta gracia xd jajajaja :O

i 1 quart x nar a treballar... joooo! quin pal... ahir em vaig lliurar de fer l'imbecil x l inventari... jojojojo xD menys mal! li va tocar lo pitjor a la Tati... km la planyo... am la Judit cridant x aqui i x alla , q 1 mika mes i m'estomaca XD am 1 paraigues! xD jajajaja...

i be, m'he comprat el dvd de "el teatro de Rumiko". men moria de ganes de tenir-lo. la veritat és que esta molt i molt be. avui ja me mirat 3 episodis seguits no+ arribar a casa xD jejeje. el que em fot es que un episodi estigui doblat a madrid i altres a bcn i altres llocs pq alguns diuen x "hiroshi" -> irosi i jiroxi... ¬.6 i clar... em fot q no facin les "h" com toquen i que la "sh" no la sapiguen pronunciar,.... pero be. els episodis doblats x catalans sort que estan doblats a lo wapo... encara que sigui el trifol... que hi farem? XD

i de manga tan sols m'he comprat 4 mangues pendents que tenia:

- La muñeca de mis sueños vol 2 (que aixi l'acabo)
- Buscate la vida vol 2 (acabada tmb)
- Honey x honey drops vol 6 (2 mes i s'acaba )
- Bleach vol 22

aquesta setmana surten:

- Saruyama vol 3
- secretos del corazon vol 3
- Mirmo de pon vol 9

espero que realment surtin el 21 i els demani de regal d'aniversari... jeje *O*

i ja kda tan sols 1 setmaneta per poder disfrutar de mes novetats com l'esperadissim vol 21 de Furuba, el vol 11 de FMA, l'11 de Holic, el final de Rozen maiden... entre altres ^.*

i buenu, plego veles i a veure qui em porta a la tarda... jeje... Salvatge! et molestaré!! per partida doble! preparat! xDDD jajajaja (ho dubto, pero be...espero molestar al tio bo q duu el bus d'abans xD jajaja).

i després de pujar al bus a la tarda m'ha portat el "simpatic" del bombilla am el 109 XD jajaja... es que venia l'edu am 1 trasto 1/2nou i el bombilla am el 109 xD que m'encanta... aixi que estava clarissim que entre el 85 i el 109 em kdo am el 109 xD jojojo... i llavors, he vist 1 tio bo que duia el bus de abans del Salvatge XD i el Salvatge que saludava am molta desgana al Bombilla i que ma picat l ullet mentre somreia i q x culpa seva me passat el trajecte rient sola xD jajajaja... pero me rigut moltiisim gracies a aixo xD jajaja... i tmb me rigut dels pèls que duu el pels xD jaja...

i per tornar, havia kdat am la Neus x tornar am el Salvatge, que le vist quan anava cap a la parada i es reia de mi (dolent T_T) i e dit: venjança!! jojojo... i he vist tot d'homes desconeguts x mi xD que alguns estaven bons xD jeje i finalment, ha vingut el Salvatge, i q ma dit hola somrient O_O oooh! i estava amable. i x burxar li e dit a la Neus: Neus, m'acompanyes a buscar 1 manga que tinc encarregat? i llavors, el Salvtge ha posat ulls brillants xD jejejeje *O*... quina gràcia XD jeje

tmb he vist l'Antonio, q feia 1 salutació especial al Pepón... ¬_¬ a la foguera l'antonio!!! T_T km l'odio... ¬.¬ encara que l'altre dia deuria haver-se donat 1 cop al cap x saludar-me quan em vaig mirar qui duia el bus gris a la seva hora pq em pensava que seria 1 altre i era ell... i vaig pensar: punyeteru antonio, roba bus gris!! i li havia pispat a algu altre que no recordo qui era i que men vaig enfotre d'ell xDDD jajaja... :P em sembla que era el Gregor... nu tic segura xD juju

i demà vull nar 1 altre cop am el Miguelito i el collblanc de les 9.15 xD que sempre ve tard, pero km q ens coneixem ja... km q arribi a les 9.09 a la parada ja sta be XD avui ha vingut a les 9.13 :P sa superat xD jeje i x tornar, suposo que tornaré am el Jacin!! jejejejeje *O* es que dema tindria temps x tornar am el Miguelito a les 12.15 pero... que faig fins aleshores?? m'emporto comics i els llegeixo a la biblio? seria 1 opcio... pero em fa mandra... aixi que lo més segur es que vagi am ell i torni am el Jacin, q fa moooolt de temps, dd l'any passat que no hi pujo xD jeje ^^ (ara no fugiu, eh?) i tmb e vist al Jose luis, k nava super arremangat xD... quina gracia xD i el Bombilla ha remugat: entre el Jose y el Jose luis i luego el manel ya esta bien, no? i llavors ha seguit km si no hagues remugat res! xDDD jajajajajajajajajaja... q fort...

i dema es el sant del Jose luis, del pepon, del calvorota, del jose miguel, del jose manuel, del va de guapo, del josep maria (homegreix xDDD), del jose maria, del maria, del peloparriba i del papada... xD jajaja... si no em descuido cap! ah! i del Mendoza tmb! ^.* jajaja... felicitats avançades xl dia de st. Josep! xD pq em sembla que a tots els que vegi no els podré felicitar pq treballo de 15 a 20... aixi q no+ podré felicitar als del mati, si els veig ^^ i tmb felicitar al Gelabert.

buenu, doncs aquet diumenge el tinc lliure, pq al final no nem a calella pero hi niré un dia entre setmana que tingui lliure xD aixi que ja saps, Miguelito, que si vols kdar el diumenge, per mi encantada xD jajajaja :P vols nar a dinar? :P

pos au, ja ens veurem!! :3

No hay comentarios: