miércoles, marzo 19, 2008

el nou pentinat del Jacinto i els seus somriures "amb la calma" xD

Holaaaaaaaaa!!

avui m'ho he passat realment be al bus. anava x comprar 1 polsera al Bijou brigitte de collblanc, la meva sucursal preferida *O* i mentre esperava e nat al mercat de collblanc i e vist sostenidors x 3 euros! i ne comprat uns x provar... a veure si em van be ^^

i x nar e nat am el Miguelito xD quina gracia, avui e arribat a la parada quan ell arribava, 1 mika mes i no l'agafo! xDDDD jajaja... :P es que avui ha arribat a les 9.12 xD :P i jo a les 9.11 i pq a ell se li ha tancat el semafor :P i avui si que ma parat davant *o* i ma saludat ell primer ^^ pero nu ens hem kdat solets fins la ultima parada. hi havia 1 iaia, preparada a la sortida xD i llavors, em mira, mel miro, i penso: m'obrirà x davant? i em fa gracia que em diu: vols sortir igualment x davant? jo no tinc problema x obrir x aqui... aixo mu deia quan nava a bxar x darrera. al final a obert la porta pero e bxat x darrera... xD pero ha tingut gracia igualment. la millor frase: me cago en la iaia aquella xDDD jajajaajjaajajajaja... quins homes!

per tornar, e tornat am el Jacin xD ueeee! am el seu superpentinat de mosquetero! oooh! i me comprat unes arracades moniiiiisiimes! de daus, blanquetes penjants!! quan les e vist no me pogut resistir a la temptacio, de les arracades que volia dd feia temps... unes arracades de daus que em pogues posar!! per 4,95 euros. i una polsera de conjunt x 3,95 euros. i unes en forma de flor i estrella de color rosa per 12 euros... el preu picava 1 mika pero es que eren taaaaan mones *O* i llavors, el Jacin ma saludat am 1 somriure i tenia la calefaccio a tope q m'axixarrava entre la calefaccio i l'intercanvi de mirades xDDD una mika mes i ploro de riure xDDD jajaja... es que no podia mes, hi havia moments en que no podia aguantar el riure i se m'escapava xD que bo,.. entre "con la calma", espatarrat km anava, que si feia somriures malvats, que si duia aquell pentinat de Manel xDDD jajajaja... q sem feia estrany veurel somriure i fer el burro. doncs mu e passat de conya. la vegada que me e passat millor am el Jacinto! ^.* bonissim.. encara ric ara! xD jajaja

i les guindilles del pastis han estat l'Antonio, am el BUS BUIT!!! jojojojojojojojojo... duia el bus buit!!!! no duia ningu!!! lalalala... m mira i diu: mirala... i jo el miro i dic: l'antonio... i veig el bus buit i dic: jajajaja... el duus buit, no et volen... i gira la cara i sen va xDDDD jajajaja... i després a paxat el patillut i ha fer somriure de: ja ve de fer maleses xDDD jajajajaaja :P km u sap! xD

i buenu, ja esta. ja tinc el vol 4 de Neurooooo *O* soc feliç! m'encanta Neuro es el regal x avançat q em fa mon germa xl meu aniversariii! *O* es que dema marxa am els seus amics de vacances de setmana santa i clar, el divendres nu hi es... aixi q mel va donar ahir ^^ jeje *O* i la Neus m'ha regalat unes arracades precioses de color groc, de vidre *O* jejeje... soc feliç... quin serà el misteriós regal de l'Emma? :O u sabrem el dia 21 xDDDD jajajaja :P

buenu,doncs fins aviat! :3

Hola de nooouuuu!!!

ja esta a la venta avui mateix (encara no ho he vist am els meus propis ulls pero a la web d glenat u deia xD)

- D.gray-man vol 9
- Inuyasha vol 50
- Mayme angel vol 1
- La ventana de orfeo vol 1
- Negima vol 15

entre altres novetats, pero aquestes son les que m'interessen... jejeje *O*

a veure si dema dijous, em passo x alguna tenda i mels puc comprar... i... poder parlar am el Jose Luis!! jejejejeje *O* tornaria am ell am el 64 de les 20... jeje *O* pq avui penco de 15 a 20... aixi q nanai XD :P a fotre's km es fot el Salvatge xD jajajaja.. seria divertit nar a comprar comics am ell... xDDDDDD pero em faria cosa dir-li, q mu proposi ell xDDD :P

i ja esta, no+ aquet petit afegit... i ara a viciar-me 1 miqueta am els meus mangues xD :P

No hay comentarios: