sábado, marzo 01, 2008

Al final no ens hem vist...

Holaaaa!

avui he agafat l'Edu, am el collblanc de les 17.50 pq e perdut el del cap d'es que venia tard com sempre a les 17.40 enlloc de les 17.20 xD i no ma saludat km sempre... ¬.¬ i per la finestra e vist el cap de pollo, q duia el collblanc i el jose luis que duia el 57 q surt de macia a les 17.45 i que després es torna 64 a les 20 dd macia xD (per recordar-men en 1 futur, quan em faci falta) xD
tmb e vist el Voltor, q duia un 57 xD i ma fet gracia pq saluda al jose luis i aquet em mira a mi O_O estranyat... i jo pensant: q es pensava que el saludaria efusivament o algo? i ma fet gracia km ma saludat el Jose luis a l'estil pèls, donant 1 copet a l'espatlla xDDDD jajajaja *O* ma fet molta gracia xD
i que sapigueu que mentre nava am el Jose luis no e dit res de dolent, no+`explikava km aquella tia aprofitada es colava al bus quasi dia si dia no am l'excusa que no tenien canvi... ¬.¬ i k 1 tia es va declarar al pepon el dijous o el divendres... pero no e insultat ningu ni e dit res de dolent. no+`li e dit "tia guarra" a la aprofitada!! ¬.¬ que quedi clar! T_T

buenu, doncs res mes. ja m'he comprat 1 bona coleccio de manga xD jajajaja *O*

- buscando al hombre ideal vol 2 (finalitzada)
- Gravitation Ex vol 1 (feia temps que la tenia pendent)
- SEx=love2 vol 2 (acabada)
- Tsubasa chronicle vol 18 (de 22 de moment)
- Adult time vol 5 (de 7?)
- Marmalade boy special edition vol 5 (de 6)
- la chica que viaja en el tiempo vol 1 (de 2)
- The king of thorn vol 4
- Bleach vol 21
- Naruto vol 21
- Honey x honey drops vol 5
- Imadoki! vol 5 (acabada)
- Rozen maiden vol 7 (de 8)
- Shinshi doumei cross vol 3
- Fullmetal alchemist vol 10
- Peach girl vol 11
- School rumble vol 4
- Crimson hero vol 5
- Kekkaishi vol 10
- Gakuen Alice vol 12

i ja esta XD ja n'hi ha prou xD jejejeje *O*

buenu, doncs res, a veure que passa... espero que res... q el Jose luis no hagi entes res del que deiem i que no expliki res raro... ¬.¬

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Apa nena! quants comics (envidia ¬¬) esta molt guay el teu blog i m'agradaria fer-te 2 preguntes curioses.
1- Me fixat a la teva llista de comics acabats que tens ''fushigi yugi'' i a la dels manga en procés fushigi en català, com és que te la fas un altre cop?

2- Tu vius en un poble o alguna cosa així, es que per coneixér tots els conductors de bus...?

P.D: si t'ofeng o alguna cosa així mu dius^grax ^^

Kitsune dijo...

no, no m'ofens pas amb les teves preguntes. la veritat és que et dono les gràcies per la teva visita i em fa feliç que t'agradi el meu blog ^^ i responent a les teves preguntes:

1- si, la faig de nou pero només quan e de pagfar 50 centims o una miqueta mes per volum perque quan m'envien el val de descompte d l'FNAC llavors em gasto el val per Fushigi yugi en català. perque la edicio esta molt currada.

2 - i si, és com un poble, on la majoria dels conductors són d'aqui xD i llavors, es veu que vaig ser 1 tipus de persona que els cridava l'atencio sempre al bus, entre tantes iaies i alguns em van començar a parlar. i vet aqui xD que el meu vici es xerrar amb els conductors. (a part del manga i l'anime)