jueves, marzo 20, 2008

El Salvatge em sorprén, la Vella estirada del monyo i el Jose Luis XD

Holaaaaaaaaaaaaa!!!

avui e estat superfeliç al bus XD primer de tot, e triat al Salvatge, per anar, q ma xocat que sen dones compte que l'havia triat expressament xD jeje... ma fet gracia que el veig parar a la quinta forca i mel miro i li dic: a on obres? i em diu: a on tu vulguis. o vinc o vens. m'es igual. i e pensat que coneixent-lo, millor anari q no q passi de llarg x "mandra de parar 1 altre cop" ¬.¬ aixi que e pujat i la gent a bxat i nava jo soleta am el Salvatge, q xerrava am la dona xD i preguntava si el seu crio xD menjava be xD i jo pensant: ell si que menja be! xDDD jajajajaja am 1 arracada a cada orella XD es que m'avorria i l'observava xD :P i llavors, e pensat q potser faria km el manel i em diria algo pero no ma dit res de res xD i quan erem a bcn ma fet gracia que em vist 1 vella am 1 monyo que duia el 61 i un monstre pelut que duia el 64 i e pensat: quina boooona eleccio, el Salvatge!! xDDD jajajaja...quin panorama! :P

després e nat a norma i me comprat:

- Mayme angel vol 1
- La ventana de orfeo vol 1
- D.gray-man vol 9
- Negima! vol 15
- Deseo vol 1 (finalment!!!)

i ja esta XD me nat a buscar el 7, q me hagut d'esperar 7 minuts xD i llavors, em sobrava 1 mika de temps i e nat al WC a l'illa, llavors, e vist al Jose luis q duia el 68 i me kdat tranquila, xD i llavors e dit: vale, agafo el 64, pq el 51 el duia la vella estirada i passo d anar am 1 vella xDD (q potser el duu be, pero d moment, em feia ilusio xerrar am el Jose luis xD). llavors, me esperat a la parada i a arribat 1 iaio i ma donat conversa fins que ha vingut el Jose luis, i me assegut al davant am ell i ja s esperava el que li diria, q dema es el meu cumple xDD jeje.. i es posa a riure i diu: sabia que me lo dirias O__O oooh! km es nota que fa 4 anys que em coneix! xDDD jajajaja i llavors, em felicita x avançat i em diu: ahir va ser el meu sant i no em vas felicitar. i li dic: si? i ell si. santo josé! i jo! es veritat! xDD i el felicito atrasadament xDDD jeje :P aixi que e nat xerrant am ell fins a sant feliu i el trajecte se ma fet moooolt curt i mu e passat genial! *O* i be, ma dit que dema penca.. aixi que el pèls i el Miguelito tmb penquen... jejejejeje *I^ al mati nu se qui hi haurà pero ja u sabré dema! jejeje *O*

i buenu, aqui s acaba lo q es donava, vaig a veure que l'emma sa connectat i li donaré records de part del Jose luis, i be, dema l'anirem a veure!!! ueee!

buenu, bona nit i fins dema! :3

No hay comentarios: