martes, enero 08, 2008

Els nous horaris del bus


Holaaaaa!

avui he trobat l'Antonio, per variar... a +a+a, si no vols 1 tassa de caldo, aqui en tens 2, aixi que quan e tornat tmb estava l'Antonio xDDDD quina desgràcia! xD pero el que ma xocat veritablement és veure el Pepón al 51, la línia que menys li agrada xDDD quina gracia! xD aquell somriure que duia.. e pensat que potser li podria fer 1 visiteta... demà... pq tinc ganes de veure si em somriuria com aquell dia en que el Julio insistia en que el veiés, porto ja un mes i mig evitant-lo i penso que ja seria hora de pujar 1 mika amb ell... a+a+, mu posa fàcil, portant el 51 que em va millor xDDD qui no hi puja??? XDDD jojojojojojo

tmb he vist el Salvatge que duia el 51 de les 9.30 i el Calvorota, que ma dit: no facis aquesta cara de " a veure quin animalot vindrà, eh Cristina?" i me kdat O___O aquet calvo.... ¬___¬ i d'animalot, l'Antonio XD tmb e vist al Ceri i el Dragon Zakura, en un 51, q man saludat jeje ^^ a molestar al DZ!!! i a+a+ e vist q a l'SF2, ensenyat xl Bicolor hi havia un "mojino" xDDDD juju... ma recordat al Sanxz. tmb e vist al Gos!!! amb el seu nou supermegapentinat de pelut!!! super increible!!!! O___O me kdat! un clon del pels!! pero no! era el Gos!!! jajajajaja.-.. i duia el collblanc... un 50... el de les 12.10! xD juju.... i l¡Andalú portava un 61.. me kdat flipant xDDD

pos aixo ja esta xDDD jajajaja... tot fins aqui.... tmb e vist el Mario q duia un collblanc pero nu me fixat en el numero xDDD m'és igual xD jajajaja... i la Grassa, que seguia amb el seu 57 i que per molts anys! xD (km mes lluny, millor!) i q duia ulleres de supermegapija! que fuerte! xD

ah! el Pelut segueix depre i m'emprenya....!!! Manelot! fes el favor de fer el ximple que el mon no s'acaba pq no tinguis parella! miram a mi! que el Pepón no em correspon pero segueixo viva!! xDDDD juju... afecta pero no x fer cara d'anima am pena tot el dia!!! XD

wueno, i ja ni ha prou q vull mirar el darrer eps de Galileo! xDDD ueeee! i dema, a veure al Pepón! que espero q em tracti be o no pujo més amb ell... ¬_____¬ o potser em motiva x fotre'l xDDD ves a saber! xDDD amb qui vull pujar es amb el Dragon zakura... m'intriga km condueix... i qui deu ser "el xulillo"? que diu la Neus... xDDD

de conductor del dia , el dragon zakura x la seva super salutacio i la del Pepón xDDD quina gracia! xD

No hay comentarios: