lunes, diciembre 31, 2007

Balanç del 2007

Holaaaaaa!

avui dia 31 de desembre de 2007 faré un breu repàs de com ha nat l'any...

** primer de tot, els diversos talls de cabell i de barba i melena del Jacin i el Brincos 3 xD **

** el fet d'haver burxat al Pèls i al Jose Luis tot l'estiu **

** molestat el Julio i el Pepón tot lo que he pogut... **

** que el Bulldog va demanar al Pepón que parés **

** que el JUlio em va esperar **

**que el Bigoti es mes bona persona del que em pensava **

** el Gos es va enfadar am mi i jo am ell i am el pique definitiu va deixar el 51 per nar d'excursio **

** El Pelopi segueix superburxador pero vaig obrir la temporada d'estiu molestant-lo al 64 **

** finalment, el Pepón em va demostrar 1 cop mes que era 1 malvat tractant-me com em va tractar quan em vaig declarar... aixi que be... **

** Les continues desaparicions del Pèls per anar al bus urbà de Molins **

I ja esta pq em fa mandra escriure + perque tinc fred ¬.¬

aixi que que tingueu 1 bona entrada d'any i fins l'any que ve!!! :3

No hay comentarios: