sábado, enero 12, 2008

Fi de la primera enquesta! resultats!

Holaaaa! avui sa tancat la primera enquesta que faig. i la segona ja esta en marxa fins el dia 16. aixi que ja sabey, si em feu un vot, seré feliç XD

els resultats són: amb el 100% dels vots (2) el Pepón com a pitjor conductor del 2007! enhorabona!! xDDDD i el meu vot per l'Antonio no ha servit de res xDDD

be, la nova enquesta es: quin transport és més fiable per arribar a temps a la feina? quin creieu? xDDD

bé, ahir mu vaig passar molt bé nan am el Pepón am el meu 51 xDDD jajaja... ara ja no tinc excusa x no gafar-lo a la plaça si ve ell xD quina gracia que em fa... es que es tan mono portant el 51 xD am molt de compte, a poc a poquet, no es deixa les parades, no se les salta (una cosa important xD) i per aixo em feia tanta gracia ^^ i a+a+ totes les iaies se li acostaven x preguntar! xDDD jjajajajajaja... aish... el q fa q ell sigui tant guapo! xD lo millor, les seves superconverses am el Pèls 2! xD jajajaja... quina gracia... potser si q el proper cop m'hauria d asseure mes endavant xD pq aixi u veig de + a prop! XD

i ahir vaig veure el Miguelito, q em va fer molta gracia pq el vaig trobar quan no el buscava xD i duu el 50 de les 15.10.. pero la meva pregunta es: cada quant passa el mateix conductor a Collblanc?? pq les "mides" del 51 del mati ja les tinc, i els de la tarda a mitges... pero... els del Collblanc, que fan?? :O fan el mateix,cada 2h i quasi 1/2 o triguen 3h en tornar?? es que a veure si puc coincidir am ell... q tinc ganes de donar-li la llauna. a+a+ es un dels pocs interessants que hi ha a la tarda!! pq del 51 no+ se salva el Bigoti!! els altres... ¬_¬ l'Scorpio, el paraguayo, l Mosk 6 i el Iaio Mosk no es que sigui 1 bon panorama precisament... els que no+ apareixen 1 o 2 cops com el Jacinto i el Magneto vale xDDD aquests son acceptats pero els altres? ¬....¬ XD jajaja... vaig veure el Jacin q arribava sobre les 19.20 XD si algun dia l'agafo sobre aquella hora ja miraré... eh! no es la antiga hora del pels?? :O la duu el Jacin? :O buenu... doncs les meves cabories fins aqui. els conductors del dia: el Pepón, el Miguelito i el Pèls 2

No hay comentarios: