jueves, noviembre 15, 2007

o m'estima molt o no li importo gens. una de dues... (actualitzat)


hola! avui he fet un megaesforç per parlar am el pepon q no ha sigut recompensat. jo q me arreglat i tal per poder parlar am ell i resulta que quasi no em volia respondre! i quan li dic xl nom em mira am 1 cara rara. q s'esperava? q li digués pepon o que? avui me trobat l'Scorpio mentre esperava al Pepón q es caxondejava de mi i deia: esta espera al Collblanc. avui el conductor del dia es el Brincos 3 x la seva salutacio de bon dia ^^ espero q em saludi mes, sobretot els dilluns i dimarts a les 6.50, quan es creua am el Julio ^^ a veure si em saludes i em despertes de cop! ^.*

i dema provarem de que aquest home que no se si es que li agrado o li importo 1 merda, pq b podia haver seguit la conversa... ¬_¬ pq li penso parlar de totes totes dema... ¬.¬ i quan pugi, espero que el Bigoti no hi sigui, q vagi am el Brincos 3 dema, eh? ¬_¬ a+a+ avui he comprovat que agafant el pepón els dijous i divendres o agafant al Julio arribaria igualment a classe si després agafés el metro ^^ aixi que els dijous i divendres, a partir de la setmana que ve agafré el que mes gracia em faci entre el Julio, el Brincos 3 i el Pepón... segurament el que passi primer de tots ells ^^ jeje

aixi que... dema una mika d'esforç x dir-li q m'agrada i a veure que diu... si diu res o fa veure q no u sent... evidentment davant del Bigoti no(q ma plagiat i ara agafa el 56 tmb ¬.¬), pero quan arribem o anem cap a la darrera parada si. q contesti lo q cregui convenient, q si q em correspon o que no em correspon pero necessito saberu ja!! T___T pq començo a estar molt desesperada i no se com dir-li les coses pq passa de mi quan vull parlar am ell... ¬.¬ joooo! ¬.¬ aixi q dema espero que sigui tot orelles i que m'escolti i em contestiiiii ¬.¬ q avui deu ni do lo q li a costat de contestar.me a 1 tonteria km la que li e preguntat... sospitava q era ell el de aquella hora pero nu n'estava segura i km q l'emma em deia que tenia pa a l'ull i eren les meves ganes de veure el pepon... i si q l'era xD ^^ buenu... doncs ja esta.. xD ara me recordat del Bigoti dient-li pringao al Scorpio xDDD jajajaja... ale! per enriure's d mi per esperar al Pepón! q mira que ha vingut tard eh? ¬.¬

Després de sentir el que deia el Brincos he pensat i certament té tota la raó, li e de parlar en el descans pq es cert que el Pepón esta treballant i no es bo q es posi aixi d'emocionat mentre condueix... aixi que faré el que man aconsellat q u tenia pensat pero no sabia si era 1 bona idea... li prenc 5 minutets del seu descans, i si ell vol seguir xerrant am mi, q em dediqui els 15 minutets del seu descans... i després ja estara + tranqui quan agafi el bus... quin seny que te el Brincos, per aixo es el conductor num 1 del dia, per tots aquests consells tant bons ^^ i pq ma avançat el 67 tot decidit, sa posat en posicio d'adelantar xD i l'ha passat! xD i el del 67 sen reia xD

i tmb estic molt contenta am el Tio bo, q per fi ma portat!! ueeee! ha vingut enlloc del iaio dels cabells blancs. i es que e sortit del metro i la escena violenta de l'antonio al meu costat avançant-me i marxant sense mi ma vingut a la ment, pero quan le vist ma recordat al Manel pq saludava i e pensat: potser m'espera i..be, gracies al de l'L 14, q ja em tenia mes que vista i ha vist que volia agafar el q venia darerra sa entretingut barrant-li el pas al 61 i le pogut agafar ^^ ueee! i el del 61 ma saludat i tot! xD i duia el bus 94!!! ueeee!

vinga, doncs ja veurem dema com va! uee! ^^

No hay comentarios: