jueves, noviembre 22, 2007

jeje... q feliç q sóc.. *o*


hola! ara vaig a dinar pero després, una mika + calmada de lo feliç q estic pq el Pepón estava supercarinyós i tal, doncs ja u escriuré. el conductor del dia es ell i el 2n el Julio... xD q es reia de mi pq estava vermelliiiiissima pq estava superfeliç d'anar am el meu estimat Pepón ^^

doncs ara, després d'haver dinat, aquet mati e nat a buscar el Pepón, pq no tenia classe d'america (i dema tampoc en tinc, pero dema treballo... aixi que no+ niré a dir-li x xdar el cap de 7mana... pq km ma posat avui... no em vull kdar am mono de pepon tot el cap de 7manaaaaaaaa! vull kdar am ell!! *.*) aish.. i es que duia 1 bus vell.. i el Brincos 3 q sa tallat els cabells... la veritat es qu nu me le mirat gaire, el Brincos 3, pq estava supercontenta i cegada pq havia vist el Pepón, q venia somrient, i clar, jeje...me emocionat i e passat 1 mika del Brincos 3 xD i llavors, kuan ma dit q estava mu guapa me emocionat encara mes... jeje... ma fet gracia que ma mirat de dalt a baix... aiiiii! quin home! i total, q jo am la meva felicitat i me fet gràcia 1 senyora q li diu: oye, te puedo preguntar 1 cosa? xDDDDDDD jajajajajajajaj i ell es kda flipant i es posa vermell i penso: el mateix que li vaig dir joooo! xDDDDD jajajajajajaja i de la mateixa manera... i ell: si, claro xD jajajaja... que mono... deu pensar q fa por a la gent xD pero no es aixo... es q es tan guapooooo! ai!! dema li demanaré lo de la foto. ja se q sempre faig el mateix, q sempre em fa 1 munt de por dir-li les coses, pero es que em poso tant nerviosa que sento q vomitaré, dels nervis, i no li vull fer aixo, q es pensaria q es pq no m'agrada o algo... i es simplement q em ve de familia, lo de posar-me nerviosa i vomitar dels nervis... ¬.¬ pero no e vomitat, q consti ^^'

pos aixo... i per tornar e tornat am ell tmb, li volia dir d'esmorzar junts pero es que... sa kdat mes gent a la ultima... i ma fet cosa... joooo! am les ganes que tenia de xerrar am ell... ¬.¬' total, q estava superguapoooo... am aquests cabells km els te ara... i aquell somriure,.... i la mirada brillant que te... aiii... babaaa... *O* pero dema me de decidir d'una maleida vegada a dir-li de kdar i esmorzar i que m'agrada moltiiiiisssim *O* i de no deixar passar mes temps... pq si el canvien de linia...no sabré on estarà i no el podré veure més...U__U aixi q dema es el dia decisiuuu! XD pq am o fatal q estava... xD superemocionada... supervermella... i tenia 1 calor que no vegis... pero buenu... aixi que dema dema dema...

ale, doncs vaig a rentar els plats... quina merda aixo q em caigui el moc! ¬.¬ ja e gastat 3 paquets de mocadors i em fa 1 mal el nas q no vegis! xD jaja... quina gracia el calvorota que s'havia apropiat del bus groc XDDD fa segles que no hi pujo! ^^

au, doncs ja esta! :3 fins dema? :O

No hay comentarios: