martes, noviembre 13, 2007

dilema


hola! avui tinc 1 dilema, i es que no se a qui posar com a conductor del dia. el JUlio o el Pepón. es que clar, el Julio sa portat molt i molt be am mi igual que ahir. i avui, el pepon venia de morros, pero ha somrigut quan ma costat 3 anys i mig de treure'm el jersei... ¬.¬ pq era superllarg i l'aplastava am el cul, i m'he hagut d mig aixecar per poder.-me'l treure... i llavors, he donat 1 cop al vidre sense voler i me le mirat am cara de "u sento" i sa posat a riure... O.O i llavors, he dit: ara, li e de dir algo! i ma mirat i clar, me posat supernerviosa, mes del que ja anava... i me posat supervermella i tenia 1 calor que no vegis... i am aquell somriure que tenia... q estava + guapo... i be... de tant en tant se m'escapava 1: pero q guapo q estaaaaa *O* sort q no em queia la baba literalment!! tmb stava el King afrika enlloc del borde de les ulleres i la saludat de 1 manera especial i el pepon sa posat vermell i supermono i mira de reull i murmuro: q guapoooo, q monoooo ... -__- no se si m'haurà sentit... ¬.¬

total, q quan ja bxem... puja 1 iaia que li a dit Joselito... ¬.¬ i sa posat dreta a xerrar am ell.. aquests vells q no tenen vergonya de quedar-se drets xerrant alla al mig... ¬.¬ i li diu la vella: q colorado q vas, Jose. q te pasa? i li diu: nada que estoy conduciendo medio tonto, por culpa de esta mujer... O___O a sobre!! sempre em dona les culpes a mi!!! i tu que?? eh? km q no et queia la baba a tu tmb?? eh, eh? T_T vale que estava babejant x tu... pero tu tmb feies el burro am miiiii! ¬.¬ jooo! i aquella pregunteta te telaaaa: Cristina, te gusta Jose? jolin! que no sem notaaaaaa? si, es clar! m'agrada moltiiiiisiiiiim! ¬.¬ i me esforçat per parlar, pero es que cada cop q em mirava em deixava tontaaaaaa! am aquella mirada, aquell somriure... aix... ¬.¬ *O*

mentre escric em vaig decidint--- em moro de ganes de parlar am ell... pero.. de vres que no m'engegarà a la merda si vull parlar am ell? pero es que nu se km començar 1 conversa am ell!!! am el Jose luis es 1 mika mes senzill pq ell quasi sempre comença la conversa, am el Pèls, igual, pero se q es tmb, per costum. pq me acostumat a xerrar am ells, i si m'acostumo a xerrar + am el pepon, no m posaré tant nerviosa ni em sentiré tonta al començar jo la conversa... -_-

buenu, ja esta... el Calvorota ma enxampat asseguda davant am el Pepón i sa posat a riure... i el Va de guapo espiava... espietaaaa! jeje ^^

pos au, ja esta... segueixo pensant si narlo a veure ara 1 altre cop o deixar-lo estar i nari el dijous... be, dema al mati am l de les 7.20, es clar, pero no se si estara d'humor o no... espero q si... si estes el lloc lliure, dema provaré de fer 1 megaesforç i li parlaré, encara que em costi molt, pero si diu q es posa tonto i tal, es pq te un interes? :O tant de bo que si!! *O*

jeje.. avui ma fet gracia el Manolo q ma dit q estava molt guapa, q si nava a veure el novio xD i li dic q no i se sent 1 veu x la radio q diu: nooo, le gusta 1 conductor del Collblanc! me lo ha dicho 1 colega del 56! ¬.¬ xivatooo! m'imagino qui esssss! vieeejoooo veeeerdeeeee! ¬_¬ te n'enteraràs!!! o potser a estat el Calvo? o el Juan Carlos? ¬___¬ ves a saber!!! ¬.¬ xivatos! i llavors, el Manolo diu: anda, le gusta 1 del gremio, q gracia. jeje ^^ i m'estava llegint el manga del bus al bus ^^ i les iaies cotilles q u veien i deien: que gracia 1 comic que habla del bus! jejeje... i una noia esta enamorada del seu conductooor! ^^ jejeje

No hay comentarios: