viernes, noviembre 23, 2007

Aquesta dona que t'estima molt... by Bigoti XD


Holaaaa! Quin dia avui!! tinc 1 gran dilema am els meus preferits que no se a qui posar per damunt de l'altre... xD el millor el Bigoti, q ma fet riure molt xD jajajaja... quina gracia la confusio en la que tots dos hem picat com a tontos xD la reaccio del pepon, monissim. el Bigoti provant el meu bitllet espatllat mentre el Pepón cobrava i el Bigoti quan veu la meva t-jove diu: buenooo, peazo billete me ha tocao! xD i quan li surt titol mal gravat espera a q el pepon ens atengui, pero apareix la rossa i li demana diaris, i el Bigoti li diu al pepon: esta rubia... i llavors em mira a mi i diu: que t'estima molt... O.O i afegeix: quiere unos cuantos periodicos. i el pepon li diu: pero si es morena! y pa que quiere ella tantos periodicos! i el Bigoti riu i apareix la rossa de darrera seu i diu: soy yo. i el pepon es queda parat xD i diu: ah tu, si claro. i li dona uns quants xD i li diu el Bigoti: de quien te pensbas que hablaba, eh? i el pepon, bueno, que pasa? i el Bigoti: titol mal gravat. i el pepon sel mira i em diu: que es esto? i jo li dic: una t-jove. i em diu: pues pasa. i em kdo flipant i li dic: si? i ell: si, si. i em mira tot cansat. i llavors, m'assec. i el Bigoti li diu: ala, le has dejado pasar pq te gusta! O___O i el Pepón: que tiene que ver una cosa con la otra? no tenia ganas de cambiarselo xd (ai, q gandulillo xD) i diu: si tiene el billete pagado, no pasa nada. que moooonoooo! *O* i llavors, kom q aquell bus tenia el retrovisor borros havia descobert el 2n retrovisor i dd alla el veia que feia uns caretos mentre parlava ell am el Bigoti! xD pero llavors, semblava que mirés pero jo no n'estava segura i hi ha hagut 1 moment, en que ma fet moltiiisima gracia 1 cara que ha posat al Bigoti i llavors diu: se rie! i el Bigoti diu: pero si no te ve! i el Pepón: por el otro espejo. i el Bigoti el mira com aquell que mira la camara xD i diu: espera, que me aparto para que te vea bien! xDjajajajaja molt bona, Bigoti xD ^.* i el Pepón am aquella carona tant mona que feia... aiii! que guapo que es! aix, per guapo el Brincos 3! que sa tallat els cabells i avui me le kdat mirant i me kdat: esta guapiiiiiiisiiim! i me le kdat mirant xDDD i ell rient ^^ i tmb e vist el Miguelito, pero no ma saludat ni res... dolent! ¬.¬ i el Julio ma deixat x impossible pq sabia que esperava al Pepón, q ha vingut tard com sempre... ¬.¬
pero era una de les coses que em preocupava mes, aixo de que el bitllet no em funciones en el bus del Pepón, pq sempre obliga la gent a comprar el bitllet... pero clar, quan ma deixat passar estava que no mu creia!!
pos quan sa bxat tota la gent al mercat i me kdat soleta am el pepon he pensat: ara li puc parlar! pero ell nu em donava peu a que li pogues dir algo. i llavors, he sortit corrents cap al metro per canviar el bitllet espatllat i l'home del metro me la canviat, i com q no sabia si arribaria a temps a la primera, me ne nat a la segona, i alla le agafat de nou... jooo! jo volia dir-li d'esmorzar am ell!! maleit bitllet!!! ¬.¬ el del metro i tot tmb ma preguntat que què era! xDD pq ja estava tant fet servir que ni se sabia que era xDDD jajajaja...

doncs res, a veure si dema m'atreveixo a demanar-li de quedar, a aquest home... jooo! ¬.¬ vull 1 cita am ell! ¬,¬
i quan me bxat el Julio es reia de mi 1 altre cop ¬.¬ que passa? no em pot agradar el Pepón o que? ¬.¬ i el Calvorota tmb sen reia ¬.¬

buenu, i avui treballo de migdia... lalala...i ara em viciaré am algun anime pq no tinc classe x la tarda i em fa mandra fer res mes... pepoooon! volia parlar am tu... U_U

aish, i es que tinc 1 dilema, em moro de ganes de agafar el Jacinto pq fa segles que no pujo am ell... xD jajajaja... em sembla que aquesta tarda, quan plegui, men niré a comprar manga i tornaré am el Jacin xD jujuju

No hay comentarios: