sábado, noviembre 10, 2007

aquella mirada que em feia tornar ximple...


Holaaaaaa! tant dijous km divendres vaig tornar am el Pepón *O* q estava supermono *O* i q mu vaig passar molt be, tot i que no m'atrevia a dir-li res. al mati i al vespre, sessio de Bombilla ¬_¬ joooo! estic farta de veure el Bombilla x part doble! i vaig veure 1 paio q em recorda al Salvatge pero domesticat ^^. una passada, un paio am perilla ben retocada, els cabells curts ben pentinats, les ulleres de sol petites i allargades, i sembla que sigui alt i prim, pero sel veu força serios i educat... xD el q m va xocar va ser 1 supermega salutacio i el: quieres subir conmigo? en plan pels xDDDDD jajajja.... quin riure... quasi caic a la temptacio, pero es que era un 61 i em feia mandra. si hagues vingut enlloc del Iaio dels cabells blanc i no enlloc del Pèls, doncs no mu hagues pensat 2 cops xD pero en aquell moment volia un 51, del qual men vaig penedir pq era... EL BOMBILLA un altre cooooop! estic farta de veure'l!!! aggggh! ¬_¬ aixi que el proper cop no ho desaprofitaré. tmb el dijous a la tarda, vaig nar am el Brincos, pq em venia de gust llegir 1 estona, i vaig pensar: qui es mitjanament puntual dels de la tarda que em pugui permetre el luxe d'agafar-lo a la plaça? el Brincos. aixi que vaig esperar-lo a la plaça, encara que va venir a les 16.05 una mica passades i no vam ser a BCN fins les 17 ¬_¬ vaig arribar a les 17.45 a la facultat!!! ¬_¬ molt fort... sortint a les 16 de casa... un trauma que no vegis... ¬.¬ em surt + a compte el Collblanc...

i ahir em vaig traumar am l'imbecil q el CRIDO a la plaça, sem kda mirant i passa de llarg! sera tros de subnormal! a sobre que em mato a cridar-lo passa mirant, em gira la cara i marxa rient! tros de cap de rspall asumnormalat!!! ¬_¬ aixi es com perden clientela ¬_¬ T___T i sobre em trobo el papada a la carretera, i es diu Jose... quin trauma... U_U agh... ara quan sento Jose em ve el papada a la ment... pobret Pepón... hi ha massa Joses en aquesta companyia! xD almenys, 10, q jo sapiga!!

i ja esta... ahir em vaig comprar 3 oneshots pervers xD en frances pq aqui no els publiquen tant sortits, mes que Royal 17 (de moment) aixi que em vaig comprar:

- Touts les jours avec toi
- donne moi ton amour
- Deep kiss

i em vaig encarregar els volums seguents de les coleccions començades:
- Lovely complex vol 4
- Secret sweetheart vol 3
- Ko akuma cafe vol 2
- Akari vol 1 de 2
i els 2 q no m'havia trobat, q eren "l'amant de la nuit" i "aime-moi jeune fille" ^^
total, una ruina... uns 50 euros q sen niran a l'aigua... pq cadascun val 8,70 euros menys lovecom que val 7,50 ¬.¬

i ja esta... ¬.¬ vull burxar al Pèeeels! esta mooolt be que hagi tornat a les linies interurbanes, pero el que m'agradaria es que portés o el 51 de les 9 o el de les 9,10 pq sino... no el puc burxar!! ¬.¬ o que es posi al 51 de les 10,20 enlloc del Iaio Jordi XDDDD jajajajaja--- em va encantar que l'Antonio ignorés al Bombilla xDDD jajajajaja... es que veus al Julio que el saluda am el Cap, ni es molesta en moure el braç, passa el va de guapo i el saluda mandrosament i am resignacio, passa el mario i aixeca el braç km 1 soldat, passa l'Antonio i el veu i diu: ah, es este. i li gira la caraaaaa! jajajajaja quin home! no podia parar de riure... xD i qui mes? ah! el Miguelito que tampoc li va fer cas ^.* i el Pèls q em va saludar molt efusivament a mi i suposo q si va saludar al Bombilla xD jejejeje

buenu, pos ja esta, ara si... decidint si em llegeixo Royal 17 vol 2 o algun dels 2 oneshots que em vaig encarregar ... jejejeje *O*

ah! el conductor del dia segueix sent el meu estimadissim Pepón *O*, q espero poder parlar am ell dilluns, pq em moro de ganes de veure'l i pq em sento tonta per no haver.me atrevit ahir a dir-li que m'agradaria quedar am ell per xerrar, x dinar o sopar o per prendre alguna cosa U__U i ara m'he d'esperar a dilluns x tonta! ¬.¬

ah! i que ahir va dir unes quantes coses que em van fer immensament feliç *O* jejeje... no sabia certes coses que em van kdar mes clares ^^ jeje *O* aish... i li podia veure els ullets brillants sense les ulleres de sol *O* que feliç q era... pero + si li hagues parlat T.T

No hay comentarios: