jueves, noviembre 29, 2007

gràcies Bulldog

pos aixo que aquet mati no he tingut la oportunitat i que el proper cop ja li donaré les gracies al Juan pq ha cridat al cap de suro del pepon per dir-li q l'estava esperant... mira que dir com a excusa que "com q no su esperava que estes esperant..." ¬__¬ sera posssible! pero li estic agraida al Juan. tmb estic contenta am el Jose Luis pq sa portat mu b am nosaltres i hem pogut xerrar 1 estoneta am ell. ^^ jeje... sobretot una cosa que ens ha explikat ma fet moltiiiissima ilusio! no puc esperar gairebe al gener! xD m'intriguen i tot, els nous horaris, ara es 1 nou panorama. abans m'amoinava pq no veuria al pepon, ara es 1, si el veig, be, sino, tmb xDDD jajaja ^^ es clar que nu em deixarà d'agradar d'1 dia x 1 altre pero intentaré nari menys... encara que d'anari i vull nar pq man kdat com es diu en castella uns quants "cabos sueltos" xDDD i li vull preguntar... aixi que lu q acaba de trimestre podré seguir nant am el Julio am el 51 de les 6.40!!! ueeeeeeeee! millor, millor, q els canviin al gener... jojojojo ^^ aixi acabo el trimestre am el Julio i com q al gener no+ l'hauré d'agafar a aquella hora 1 dia, m sera igual quin bus posin a aquella hora ^^ pero ara el vull seguir agafant... ^^ encara q si dilluns nu va + puntual em desesperaré!!! ¬.¬ vull pujar am el manolooooo am el 67... ¬.¬ jooo, Julio! ¬.¬ ja se que la seva feina es portar-nos fins a bcn pero es que si tingues + sort i nu se menges tots els semafors en vermell... pillariem el 67... pero quan arribem a esplugues ja fa 2 minuts que `ha paxat ¬.¬ kk... ¬.¬ i llavors ja nu s'enxampa... ¬.¬ i e d'agafar el metro arriscant-me a que nu funcioni i s entretingui 3 segles.... ¬.¬ per aixo prefereixo el bus, a part que m'agrada com condueix el manolo ^^

pos ja sta... el dissabte espero que poguem anar am el Pèls 2, després de depilar-me les cames i el mostatxo nirem de compres am l'Emma a veure si trobem un abric (financiat pels meus pares! ueeee! ^.*) i a veure si trobo 1 faldilla mona o un vestit xD jojojo (encara que qui jo em se no em correspongui, q ja u sabia, doncs tinc dret a posar-me vestits i faldilles xD jajaja... pero km q de vestits nu en tinc i x aixo en vull 1!) i el dia 6... a veure si podem nar a fer 1 visita al Jose luis, q sta molt emocionat x treballar en el pont xDDDD jajajaja ^^ (es broma ^.*) jaja... i jo q el 7 treballo... lalala... ¬.¬ a veure si el 6 l'emma te festa i li fem 1 visita ^^ jeje... sa d'aprofitar que el podem veure... q sino ens passem temps sense veurel ^^... per cert, per on parara el Pèls? ara fa segles que no el molestem... a veure si el proper cop, donat que soc 1 pocavergonya ¬.¬ (quina mala fama que tinc ¬.¬) doncs li pregunto al Jose luis si sap x on para el seu arxienemic numero 2, el Pèls xDDD jajajaja... a veure si em diu q es 1 gandulillo 1 altre cop xDD i 1 xuloplaya xD ^^

i ja esta, em vaig a llegir els comics franxutes que me comprat Xd jajajajaja... son part del meu alleugeriment d'avui... la veritat es que em pensava que ploraria pero ahir ja vaig plorar prou quan va passar de mi x fer cas a les velles i avui, estava seca de llagrimes... tinc 1 sensacio estranya i tinc la sensacio que tots es riuen de mi x haver-li dit el que sentia x ell, pero potser mu fa la meva imaginacio desbordant xD... sino, q facin el que els roti, com sempre, pero que sapigueu que no e fet res de dolent, no+ expressar els meus sentiments a a algu que ja els sabia... ¬.¬ com ma traumat que digues, si ja u sabia... ¬.¬ jooo! ma deixat flipant i e dit coses que no les volia dir aixi i coses que volia dir que no les e dit. el principal motiu era pq el canviaven de linia i en pensar que no el veuria + part 2, ma fet decidir a dir-li per no penedir-me i ser 1 covarda per no haver.me atrevit a dir-li que m'agrada molt ^^ (es 1 mika cutre dir-li agafant la motxila... pero que hi farem? ell mai m'havia pres en serio... aixi q no cal q li doni massa voltes, no? ¬.¬)

au, doncs se acabó. dema decidiré si pillo el Brincos 3, el Julio o el Bombilla... (el pepon no... pero segur que dema, el primer que ve, per fotre, es ell ¬.¬ pq quan vols un dels altres ve el que no vols primer! ¬.¬ kk)

pos ja sta, i vaig a llegir pq porto 5 minuts dient que niria a llegir i no llegeixo xDDD jajajaja ^^

ah! el conductor del dia es el Bulldog, per haver-li demanat al pepon q m'esperés ^^ i tmb el Jose luis per la bona estona que ma fet passar i el riure que me fet am les seves superclasses magistrals sobre el bus ^^ i q les seves histories del dia a dia son les millors x riure 1 estona ^.*
ah! i destacar que FUMAVA FORA DEL BUS!!!! ma donat 1 gran alegria quan le vist fumant fora del bus, si senyor! ^^ cal dir que aixo s'agraeix molt pq certes persones (Antonio, pepon, calvorota, salvatge...) fumen dins i fot molt pujar al bus i morir-te de fastic per la pudor de tabac ¬.¬ i s'agraeix que el King afrika, el Jose luis, el Bombilla i el Jacinto fumin fora del bus ^.*

No hay comentarios: