miércoles, noviembre 07, 2007

Felicitat, somriures i burxadors sense fi

Holaaaaaaaaaaaa! *o* avui estic satisfeta i contenta, pero dema espero ser-ho mooolt més *O*

avui ha vingut tard, el Pepón, x variar, mentre passava el Bulldog abans que ell, km sempre xD que avui duia 3 minuts de retard! que inusual en el Bulldog! i el Pepón ¬_¬ sense comentaris del retard xD i llavors ma somrigut xD jejeje quan em somriu sempre i ma picat l ullet supermegamono *O*, q maco q es *O* i no expliko res + pq estic molt contenta xD jajaja... i si algu vol saber algo que pregunti xD km feien els cotilles xD i l'Antonio... ja li val xDDD nava xerrant x la radio i nar-se rient de mi... k mala personaaaaaa ¬.¬ i una mika + i em descuido la parada, pq tant repetir: joseeee, pepoooon... xD me posat a pensar am cara de ximpleta i sento a l'Antonio: que no bxes? aaaagh! 1 mika mes i no bxo! i aixo que li havia donat jo al timbre!! xD quin desastre! xD

pero espero reunir valor i dema iniciar 1 conversa am el pepon... encara que sigui algo tant simple com el que stic pensant xD... pero la questio es començar a parlar sense que em mori de vergonya i vull saber que en pensa, ell, de mi... *O* xD la Mercedes ma sorpres quan ma dit: adeu Cristina O___O i el pepon diu: no et sorprenguis tant xD com vols que no em sorprengui?? si primer et diu adeu a tu i després a mi xD quan nava "xerrant" am ell xDDD... de fet, de xerrar, no xerraven gaire xD pq el Pepón stava x 1 altre cosa + q la vella xd... el que ma fet gracia al pujar tmb, es q diu la noia q estava davant meu: deixa-li el lloc aquest q aixi veurà al conductor, q es la noia que li agrada el conductor. i el noi em cedeix el lloc O__O km q flipat... i estava la noia rossa de sempre na dient: ves como ella le mira, y el de vez en cuando tmb XD jejejejejejejejeje *O* (i lo contenta que em posa, quan em mira i em somriu! *O*)

i ja esta xDDD jejejeje... a la tarda e vist al Jacin XD q su prenia am la calma, km sempre xD i el Cap d'escarola era qui duia el 51 q hauria de dur el Cap de pollo ¬_¬ pero prefereixo el cap d'escarola al cap de pollo xD parlant de caps, he vist al cap d'es am el seu supercinturo de seguretat, q sempre duu xDDDD jajajaja la tarda dels "caps"

i avui el Calvorota duia 1 bus gris!! a qui li haurà robat?:O i el pels sense apareixer de nou.. aixo vol dir que fuig de nosaltres??? q se na cansat pq la seva estimada Emma te novio i esta traumat encara?? :O q fort!

ah! per descomptat que el conductor del dia es el Pepón *O*, per si algú ho dubtava xDDD jajaja ^^ i ja estaaaa! fins dema al migdiaaaa! ^^

ara m'estava llegint el nou manga vol unic de la mayu shinjo i ma fet moltissima gracia unes frases xD ara les poso xD

el tio s'acosta a la tia i li diu:
- tendrás que hacerte responsable por provocarme.
i ella li diu:
- responsable? como?
i el tio diu:
- te tendré q hacer el amor xD
(i encara km el tio ho ha dit de manera fina xDDDD jajajajaja) ^^ que bo... quin riure me fet llegint aixo XD

No hay comentarios: