martes, octubre 16, 2007

Soc feliç *O* xD


Holaaaaaaa! avui ma fet moooolt feliç el Pepón *O* jejejejeje... si ja sabia q es mooolt maco avui encara u ha demostrat encara més! ^^

jeje... el conductor del dia, evidentment, es ell *o* jeje... ^.*

pero es que ma fet molta ilusio q em digues, q no baixes? jejejejeje *O* no mu esperava, de veres *O* lalala... *O* i q m'obris x davant... aiiiiiiii! q tonteta q estic xDDDDD jeje... es que avui ma fet gracia tot... i encara estic aixi, i nerviosa... moooolt feliç, avergonyida xD i nerviosa XD

es que,,.,, estava + q farta d'aixecar-me a la rotonda x picar el timbre... joooo! q casi em mato, ahir xDDD i clar, e dit, a la merda! si no piquen baixo a la segona xD jajaja ^^ i ell q es tant mooonooo, ma deixat alla ^^ es que la primera em va millor, q em deixa + a prop, q sino e de tornar enrera ^^ jeje ^^

jeje... i avui no sel veia tant fotut km ahir XDD almenys, no tossia :P llastima que no u ha vist la maleida vella xDDDDDD jajajaja... q s'hagues mort d enveja!!! jajajaja... km diu q li agrada el pepon pq es mooolt macoooo *O* jejejejeje... i li fot rabia q m'assegui davant... ¬.¬ punyetera vella.. xDDD

i dema l'agafaré x anar... jejejejeje... lalala---

i ja esta... a veure si ma mare mou el cul ja que vull anar a mirar a veure si trobo algo... ¬.¬

jeje i després a veure la Neus!! ueeeee! quina felicitat, aixo de no treballar avui XDDD jejeje

i ja esta, ara si xD a veure si avui el Borde surt a les 18.50 i no a les 18.45 de Francesc macia ^,^ T-T xD q aixi el puc agafar am la Neus... xDDD i veure-l am aquest supermega pentinat que duuu XDDDDDD

eiiiiiiiiiiiiiii! finalment, e tornat am la Neus i una amiga seva en el bus del Borde, que anava abans d'hora, km sempre, pero ens ha donat temps d'agafar-lo xD i he vist un 56 q no m'havia fixat mai que estes a aquella hora! O___O el duia el Peloparriba xD pero ma semblat sentir que anava directe a molins, segons deia el Peloparriba... un Molins directe O____O q fort... xD

i avui m'havia semblat q el Borde encara tenia els cabells mes curts. xD ha saludat igual d'efusivament km la Neus la saludat a ell xDD i a mi ma ignorat com Quasi sempre... ¬_¬' el q si q ma saludat es el Iaio Mosk!!! xDDDD quina gracia xDDDD jajajaja... pero es que em fa gracia com em saluda xDD pero em sap greu x ell pero no sera el conductor del dia xDDD pq es indiscutiblement, el Pepón *O* jejejeje... q els efectes d'aquet migdia encara nu sen van xDDD jeje *O* i segueixo eufòrika.

finalment, ma mare ma pagat 2 bruses XDDDD ueeeeeeeeeeeee! q les estrenaré quan estiguin netes... ^_~ i ja esta.... res + a dir! ueeeeee! ah! si que dema al mati agafaré el bus de sempre al mati am el Pepón, el de les 7.20 (7.30 xD) jeje i ja esta ^^... jeje.. km m'agradaria nar xerrant am el Pepón com hem fet avui al final del trajecte... si sempre fos aixi!!! *O* pero buenu, aixo ma donat anims x donar-li 1 conversa el proper cop ^^ jeje ^^

doncs au, ja ni ha prou x avui!! a dormir d'hora o no m'aixecaré x nar a buscar al Pepón a la carretera!!! *O*

No hay comentarios: