domingo, octubre 14, 2007

Canvis de nou i els homes d'avui (modificat)


Holaaaaa! he tornat a fer canvis d'imatge del meu blog pq no em satisfeia el que havia posat previament, aixi que ja veieu km ha kdat. jejeje

avui he vist el Cap d'es, am 1 bus gris i la resta que he vist tmb amb busos grisos: el Salvatge (am una barba de 400 dies XD espessa espeesssaaaa) xD, el Tio bo XD q segueix igual de bo, el Nicholas Cage, q feia segles que no el veia, el Iaio del Mosqueitor, q ens ha saludat i tot!! xD quin riure q me fet, no mu esperava, la veritat! i tmb ma fet moltissima gracia que ens saludés el Iaio del Mostatxo. i de veure'n no ne vist cap +, no + el Patillut al bus urbà XDDD jejejeje

avui hem anat a l'enterrament del meu avi matern, q es va morir ahir. ¬.¬

i ja esta. no+ q el conductor del dia d'avui es... el Iaio del Mosqueitor!!! el iaio Paco xDDDDD jajajajajaja enhorabona pel titol de conductor del dia. q sel mereix x aquesta salutacio insesperada que ma fet molta gracia pq ha deixat flipant l'emma xDDDD jajajajaja *.*

i espero que dema sigui el Pepón, jeje, q com q entro a les 17 a la feina, puc agafar el Pepón x tornaaaaar *O* soc feliç... i dema si, ja tinc 1 tema de conversa pensat, 1 mica cutre, pero es el que hi ha. aixi que espero que segueixi la conversa i q les perverses i malvades iaies reunides enamorades del Pepón que no en tornin a fer de les seves... ¬_¬ aixi que fins demaaaaaaa, guapiiiisiiim *O*!

bona niiiiit! ^,*


Holaaaaa! avui escric a continuacio! jejeje *O* el conductor del dia d'avui es indubtablement, el meu estimadissim Pepón *O*. q avui estava molt guapo, encara que es podria afeitar 1 miqueta, pq am aquesta barba de 4 dies... ¬.¬ no se, esta + guapo afeitadet, pero buenu *.^

pero es que estava taaaant guapo am aquella mirada brillant, pero pobret es trobava podrit U_U jooooo! pero no per aixo ha deixat de ser super amable am mi.. jejeje *O* espero que dema ja es trobi millor i vingui igualment pq dema tinc festa i tinc moltissimes ganes de pujar am ell... jeje *O*... decidint quina faldilla i mitges em posaré... lalala... *O* estudio pero no treballo, dema, pero el dissabte penco 8 hores seguides!! noooo! kin malson!!! T__T pero buenuuuu ¬.¬ si dema puc anar am ell x tornar, soc feliç *O* jeje

i ja esta.. q esperu q es millori i... avui he guanyat la meva carrera am el Peloparriba... jajajajaja xD es 1 es lentiiiiisiim! qui triga + de 7 minuts en anar dd meitat de la rambla a la `plaça? el peloparriba xD i el Calvo Borde tmb T__T

au, doncs ja estaaaaa! jejejejejeje *O* i dema a veure el meu estimat Pepón *O*

per cert, on deu ser, el Pèls? Pèeeeeeeeeels, torna ja!!!! que et vull burxar!!! ¬___¬ si no t'emprenyo a qui puc emprenyar?? buenu, km q no hi ets i enlloc teu esta el Borde l'emprenyo a ell xD que ja u començo a trobar divertit xDDD jajajaja... i el que no sabia era que el dissabte era sant eduard xDD i vam nar am l'edu xD i x aixo estava tant feliç XDDDDDD jajajajajaja... ^^

ja esta!! bona niiiit! ^^

No hay comentarios: