miércoles, octubre 17, 2007

El torrent de pluja i les 7.30 del mati

Holaaaaa! ja tornu a ser x aki!!! el conductor del dia segueix sent el Pepón *O* pero tmb ma fet gracia q em saludes molt efusivament l'Scorpio xDDD q no ma donat temps de amagar-me i ma fet riure xD i tmb el Va de Guapo XD i l'Antonio :P i el jojojo avui duia 1 trasto i el Salvatge, duia el 108 xDDD uoh! q al mati el duia la Grassa ¬.¬ quina gracia x aixo quan sa quedat encallat a la rotonda xDDD jajajajaja x Salvatge! ^^ seran certes les conjectures q feiem am la Neus q quan t una nit lliure surt am 1 cotxe tunejat a correr x la muntanya de Sant vi? XDDDD jajajaja... i kuan u a dit, ma recordat la serie de Initial D xDDD Salvatge D xDDDD jajajaja *O*

aish, cada dia hi ha + dones que estan boges pel Pepón XDDD quin exit que te XD... i ma fet gracia que 1 munt de gent tenia la barra de dir-li que els deixessin sortir x davant ^^ jajajaja... la tia rossa, el iaio aquell de sempre, una altra tia, la vella q li diu Jose guapo cariño xDDD, el superfan, la vella mercedes XDDDD i la tia warra que avui no hi era XDDDD jajajajajaja... quina coleccio de fans que te el Pepón *O*

jeje... i ma fet gracia que e vis t L'home llop del 67/68 XDDDD i e pensat: fa canvi a mari cristi? :O i resulta que si q u era XDDD i es posa a riure XDDD i diu: aquesta ens clixa de seguida xD i es posa a riure el vell del 68 mini O.O

i ja sta, no+ q avui el pepon estava tant mono km altres dies pero em fot no veure'l gaire, + q la ombra pq sempre que hi vaig els dimecres plou o esta massa fosc i no el veeeeeeig! ¬.¬

he vist el JL i estava + gras!! O___O i el Jacin duia 1 caxo melena que quasi li arriba baix a la cintura!! O____O e flipat i el Salvatge que quan an pujat 2 jovenetes sa descamisat i intentava lligar am elles!!! xDDDDD jajajajaja i 1 mika + i volca el 108!!! O.O

au, doncs ja esta, q d'aki 1 quart e de nar a pencar!! joooo! jo vull xerrar am el Pepón!!! a veure si divendres m'aixeco aviat i vaig a veure'l i intentar xerrar am ell! jejeje *O* es q tornar, ja, fins no se quan no podré anari i no tinc ganes de quedar-me am mono de Pepón xDDDD jajajajaja i menys ara q esta mes q guapo i mono am mi! ^^

jajaja... e canviat d'opincio i dema aniré a pel Pepón, perque encara no tinc acabats els deures de llati i avui no tinc temps pq estic cansada. aixi que dema, q tindré foooorça temps x acabar-los, aniré a buscar el bus del Pepón, am el Pepón, i llavors, aniré a la blbio a fer llati abans de classeeeee *O* jejeje... i aixi m'aguantaré el mono fins la setmana que ve, q ja se l'horari (provisional, km sempre xD): dilluns de 16 a 20 (puc tornar am ell xDDD), dimarts, e de ser a les 9 a sant boi aixi que agafaré el Pepón x anar! xDDD, el dimecres l'agafaré al mati!! ueee! i ja sta :( kk xDDDD pero tres dies, son 3 dies!! xDD jejejeje *O* jooooo! em faria moltiisima ilusio kdar am ell el cap d 7mana... pero es que nu se si ell voldria, pero es que ja se que si no li preguntu no u se, pero em fa por q em digui: tu de que vas?? eh? eh? T.T pero no crec que mu digui, no? dema intentaré armar-me de valor i demanar-li 1 foto! ^^ jeje... es que vull 1 foto sevaaaaaa! *O*

i ja esta! bona niiiiit! espero q dema hi sigui, el Pepón ¬.¬

No hay comentarios: