martes, septiembre 25, 2007

Quin dia avui!! T.T


Avui al mati m'he adormit i he sortit de casa a les 7.48 després de llevar-me a les 7.41 xD quina desgracia... i no he pogut agafar el Julio xD i e arribat a classe a les 8.15 ¬.¬ lalala...

després he tornat corrents am el Molins de les 12.38 q venia am retard, xD, imagina't la hora en la que hauria vingut el Martorell de sempre, el que tmb agafa el Bigoti. he arribat força justeta pero be. i per tornar a la tarda dubtava si agafar el Pèls o no, pero be, km q anava massa just, pensava que agafar el Jacin stava be, pero km sempre, una cosa es la ment i l'altra el sentiment de perdre 1 possible bus als nassos am 1 maleit Pèls, am 1 bus gris, q passava abans de la hora, i un Jacin, am 1 1/2 nou, que passava rient-se a la teva cara, pq ell si que sabia que el Pèls ja havia passat.

aixi que 20 minuts mes tard, passant fred a la parada, per culpa del Pèls, (aquesta me la apunto) passa el Jacin, am el seu 51, i ma saludat sense les seves ulleres de sol, pero no m'havia parat davant meu, q havia stat jo qui l'havia cridat ¬_____¬, sino davant de l'home d'esplugues ¬.¬ quina rabia...

i llavors, per l'altra banda ha passat el Bigoti, am el bus gris que duia el Julio al mati (q le vist quan anava a pencar ^^... jeje) i feia jojojo ^^ tot feliç am 1 bus gris.

tmb per la finestra e vist que ara el Calvo de la Mala Llet esta al 51 de nou, després de 2 anyets sense portar-lo (pobret, ja es deu haver cansat del Collblanc XD) i duia el 51 de les 18.40 per la plaça ^^ am el 104... em sembla... lalala... i tmb he vist 1 homes raros que no se qui eren, un d ells duia el 51, i tmb l'Home del Mostatxo ^^ i el Greg, q semblava que se li hagues espatllat el bus, q stava al mig de la carretera barallant-se am el Pèls, q es xulejava de bus gris, i saludava km aquell que es menja el mon xDD... i el Jacin q sen reia d'ell xDDDD, un altre que te el vici de riure's del Pèls! xDDD *o* i el Pèls 2 ha mantingut 1 megaconversa am el Jacin, q avui ha demostrat que ELL tmb fa el burro!!!! O___O ma deixat sorpresa... la millor frase del dia: "oh no, se va a reir de mi! y ahora mas. y hoy mas... sera verdad lo que dicen que pasan cosas para que se rian de ti" XD que bo... aquest Jacin, tant dramàtic com els demès xDDDD bonissim.

el que tmb ha estat molt bo es que al sortir de la feina, em creuu am el del SF1 vell, el Sakurada Kenji, xD, q sembla el de Dragon Zakura i deixa passar uns iaios pel pas de vianants, em veu a mi, i no em volia dxar passar...jo que duia pressa... agafo i creuo i diu: tendrá morro, la tia! anda que... ¬_¬ xDDD jajajaja... q es foti! jo volia passar i no e fet res de dolent xDDD e passat x 1 pas de vianants... encara que la seva intencio fos NO deixar-me passar a mi... XD aquests tios bons!! xDDD jajajajaja

i a veure si dema puc agafar el Pepóoooon *O^ quines ganes de veure'l q tinc!!! *O* aixi que mes et val ser-hiiiii, Pepóooooon! T^T pq et vindré a veure expressament al bus de les 7.30 ^^

au, doncs ja esta ^^ jojojo... bona niiiit! ^.* i per tornar segurament agafi el bus de l'Antonioooooo xDDDD jajajaja... preparat per rebre xDDDD lalalala... XD

No hay comentarios: