domingo, septiembre 23, 2007

Per molts anys, Pelopi! xD


Holaaaaa! avui 23 de setembre es l'aniversari del Pelopi, el que no recordo es si en fa 35 o 36 xD pero buenu. lo dit, per molts anys! km q ell em va felicitar pel meu cumple, jo el felicito pel seu xD... feia 2 anys q no el felicitava xD

avui aniré al mercat de Sant Antoni a x manga! *o* jejeje... després ja posaré el que me comprat.

tmb vull dir una altra cosa i es que estic mooolt agraida a la Cosa, del blog Manga de Cosa que m'hagi agregat a la seva llista de blogs. m'ha fet moltissima ilusio *o*

i ja esta, després ja u posaré suelto i en castella ^^ jeje

vinga, doncs a vestir-se toca i després a x comics!! (i el bus xD)

per cert, ahir vam tornar am el 108, am el paio q em trobo fins a la sopa... ¬_¬ jolin, am el paio! pero trobo q dd la primera trobada a ahir, em contesta quan el saludo, em deixa fer tranquila i no em diu res d mal... millor! ha millorat. aixi que el trec de la llista negra ^.* no+ es 1 mika borde xD res mes ^^ (abans wera moooooolt borde ^^)

i ja e pujat en tots els nous!!! ueee! en el 107 2 vegades!! jojojojo *.* es que el duia el Iaio dels Cabells Blancs am el 61 de les 20.35 i vaig pensar, home, ja era hora de que pugès al 107 xD el que em kdava *o^ jojojo

au, ara si que sino no em dona temps... qui sera el de les 10.10...? quina por... Ferran VII NOOOO! i el Lalala tampoc, q esta massa tarat! el Calvo!!! Caaaalvooooo! (Calvorota, eh? no el Calvo-borde-q-va de llest i flipat i q duu a sobre 1 cafetera i 1 mika + i no em para pq diu q m'odia sense saber q li e fet pq am ell hi he pujat 4 cops COMPTATS!!! pero no l dit, no, comptats de veritat!)

No hay comentarios: