miércoles, septiembre 26, 2007

Un autobusero a la meva classe!!! *O*

Huolaaaaa!

avui he començat la assignatura de Fonts notarials a l'arxiu historic de protocols i erem 12 persones i un que arriba tard i veig de reull q duia 1 camisa tipus autobusero de BCN i penso: segur q es 1 iaio autobusero i miro i es 1 noi jove, barbut, am els ulls blaus i el cabell ros curt... i em kdo O___O un autobusero jove estudiant historia a 4rt curs??? O___O e flipat i va i seu al meu costat xDDDD que bo... juju

iiiiiii avui al mati e gafat el Pepóoooooon *O* e flipat pq arriba am el bus a petar i penso: ara km carai pujoooo? jo q vinc expressament per pillar al Pepón!! T.T pero llavors, el veus q et fa 1 lloc pq pugis i jeje... e conseguit pujar i stava davant de tot, al costadet del Pepón *O* (baaabaaaa) i ell q stava supercontent pq duia quasi 100 persones xDDD i feia molts calers... suposo xD pero ell na fet conya am 1 tia guarra que li va al darrera xDDD i q sempre em mira malament quan em miro el Pepón (i li nava a dir: tu que? algun problema en que em moli ell o que?? ¬__¬)
i estava mu moooonooo i mu maco i mu simpàtic.... jejejeje *O* (i lo altre, pa mi *o*) i quin supersomriure i quines mirades *O* *.* guapooooo *O*

i llavors, e gafat el 56 i stava 1 paio calvo que havia vist alguns cops, i diu el tio, anda, pero si esta estaba en l otro bus... ¬.¬ i nava a dir: si, que passa? T^T


i per tornar me trobat la Pilar al bus del Salvatge, q nva xerrant am 1 vella... quin perill... ¬.¬ q per cert, NO ens volia obrir!! es 1 mala persona... sort q la Pilar l'ha amenaçat am la mirada xDDDD 1 10 xDDD ^.*

i tmb e vist el Jojojo que estava molt content am el bus gris nou q li passa el Julio ^.*

i ja sta... i a pencar!! d'aki 1h i mitja xDDD lalala... ara, a fer 1 mika + de llati... ^^

aish... i pensar que no veig el Pepón fins la setmana que ve... el trobaré a faltar... potser divendres l'agafo... es que sino... tindré mono de masses dies... niré a la biblio i faré llatí fins les 11 xDDD lalala... ^.* o treballaré hª d america... aprofitaré el temps, els dies que no tingui massa son... es que sino... es que tinc moltissimes ganes d'estar mes am ell.... *O*

No hay comentarios: