viernes, septiembre 14, 2007

La matricula... el compte enrere per l'inici del curs


Hola!!! ja tornu a ser x aki!! jejejeje *o*

avui me trobat la Sara al bus q nava a la pelu on treballa sa mare xD a bronzejar-se XD juju i ella nava ni mes ni menys q al bus del Calvorota! ^o^ lalala...

he gafat el Manolo am el 67 pero no es recordava de miiiii... quina rabia!! el q si sen recordava es el Mr. Simpatia... q ha dit: em pensava que no pujaries mes i no et veuria mes... ¬_¬ tant simpatic km sempre... ¬_¬

i després de matricular-me en totes les assignatures que volia aixo kda aixi!

dilluns i dimarts:

- 8 a 9.30 -- ha i arqueologia d'asia
- 11 a 12.30 ... historia d'america
------------> anar a dinar! corrents... tren/bus... depen... ¬_6

dimecres:

classe de 10 a 14

-----> agafar bus o tren depenent dels transports i el temps ¬.¬

dijous i divendres:

- 8 a 9.30 :_ asia contemporania
- 11 a 12.30 --- historia d'america
-------> anar a treballar per ser alla a les 13.45 ¬___¬
-------> sortir corrents de la feina per pillar un bus/tren a les 17.25 o por ahi... ¬_6 (treballo de 14 a 17)
- classe de llati de 18.30 a 20
-----> intentar pillar el darrer 51, el de les 20.40! ^^ pq passo de pillar el 61 am el Bigoti 4!!! encara q si es el Miguelito (Miguelin xD by Julio :P) no m'importaria agafar el 61 XDDD

el 2n trimestre:

- dilluns i dimarts ---> no hi ha classe!
-dimecres ---> tampoc!
- dijous i divendres --->

** de 11 a 12.30 _ catalunya medieval -- llati 4
** de 18.30 a 20 -- llati 5 xD

i ja sta!! ueeeee! ^.* i hauré acabat la carrera U_U em fa 1 miqueta de pena... ¬.¬

avui en el bus del Julio, q duia el 106!!! O.O ha pujat un inspector q ens ha mirat els bitllets, el que va pujar aquell cop en que jo anava asseguda al davant am el Pelopi xD i el q va pujar 1 altre cop... es el 3r cop q el veig en aquests 5 anys! :P

avui enlloc del Miguelito stava el King Africa 1 altre cop!! joooooo! i on es ell!!? ara que em cau be i em fa gracia... m treuen els que em cauen bEE!!! ¬_¬ males persones! ¬_¬ sort q encara sta el Julio al seu lloc... ¬.¬

i buenu, ja sta... ¬.¬

No hay comentarios: