miércoles, septiembre 12, 2007

el dia de la diada i el bus ^^

Huola d nou! ahir em va fer mandra escriure el q vam veure pq tenia davant dels nassos 2 episodis de Hitman Reborn, els ep 36 i 37 XD jojojo... i evidentment, vaig triar Reborn... ^.*

be, doncs ahir al mati staven el Lalala, el Viejo vicios de les ulleres blanques, el Ferran VII i el Papada... i no en recordo més, pero dels que vam veure... cap q valgués la pena ¬.¬ i a la tarda... si!! n'hi havia 3 q valien la pena i 1 d acceptable!! jojojojo *.*

El Cap d'es, el Jacinto i l'Arracada ^^ i tmb el Calvo de la mala llet XD... encara que tmb staven el Salvatge, el Calvo ex de la cresta, el Borde Niñato i el Cap d'Escarola. ^^ jejeje ^^ i em va fer molta gràcia la salutacio del Cap d'es, q elfa pujar llocs a la llista de preferits ^^

i em sembla q res més a dir... pq avui es ben d'hora pero no puc dormir, se ma afegit 1 picada mes al peu, a la juntura dels dos dits del peu ¬.¬ aixo em passa x dormir sense mitjons!! T^T aixi q la primera picada del peu esquerre es alla.. una d les del peu dret a desparegut... pero men kden 4 U__U.

au, doncs a viciar-me! i ja veurem avui q faig... es q e tingut 1 malson... em duia la Bruixa i després, a mig cami, li passava al Mosk 6 ¬_¬ i a+a+, m'acusava de no haber pagat el bitllet... ¬_¬ serà possible!! ¬.¬

No hay comentarios: