martes, septiembre 18, 2007

una paraula: Pepóoooooon *o*. t'he trobat a faltar!


hola de nou!!! avui e vist el Pepón al collblanc de sempre!!! ueeeeee! gracies x tornar!!! soc immensament feliç xD me passat tot el dia am somriure de beneita dd que le vist ^^ jeje

i man dit que el Pèls ja sta de nou al lloc d sempre... jeje i al mati enlloc del Calvo de la mala llet stava el Borde Niñato!! ¬___¬ q ma dit: a ver si me llamas, pq si no me llamas no te paro ¬___¬ de q va?? si estic a la plaça dot am l'oliveres aturat al costat i mel kdo mirant que vol dir, tros de ximple?? que pujo!! sera possible!!! si esperés l'oliveres em kdaria asseguda a la parada i no em mataria a posar-me davant del oliveres... ¬__¬ quina rabia!! doncs el dijous ja pot tornar el Calvo, q no tinc ganes de veure + el xmple aquet ¬___¬ volem el Calvo!!! al d les 9.20!!! caaaalvooooo! ^^ fora el Niñato borde!!! (q de niñato res pero en te la pinta xDDD)

au, doncs dit aixo... jeje... ^^ res mes... Pepóooon ^^ jeje ah! q el Juliooo duia 1 cafetera xDDDD pobret... i em sembla que el pepon duia el bus del Julio xDD pobre home... li ha canviat la cafetera xDDDDD ^^ que malvat :P

ah1 que sapigueu q quan tingui horari de tarda a la feina .... que pujaré am el pepon xDDDDDDDDDDDDD ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ^^ jejejejeje am el de les 13.15 :P

No hay comentarios: