lunes, septiembre 03, 2007

Canvis, canvis, petits canvis ^^ de moment :P

Hola de nouuuuu! ultimament tinc ganes d'escriure... pitjor seria q nu en tingues ganes, oi? ^.*

doncs res, avui e nat a la uni a fer unes quantes preguntetes i me trobat l'Anna i la Patricia Candon... q resulta que tmb li agrada el manga.-.. hehehe ^.*
per nar havia canviat d'opinio, em feia por el de les 9.20... ves a saber qui seria i me arriscat am el de les 9.10 i ma sortit be.. jojojojo... era el Calvo de la mala llet am el bus 99 xDDD i el duia buit, aixi que ja q havia tingut la gentilesa de parar-me davant meu tot i q el corrillo de velles asqueroses l'havien cridat i m'havien fulminat am la mirada mentre elles corrien a pujar al bus per por que els prenguessin el lloc, sense saludar el calvo + q 1... xD, doncs hi e pujat... a+a+, he pensat q el de les 9.20 podria ser pitjor i era el Paraguayo XDDDD (u se pq una senyora sudamericana de la parada em va dir que era paraguayo... i em va dir el seu nom... pero no men recordo xDDDD) aixo de passar del "sudaca" al "paraguayo" xDD es raro :P

doncs be, mirava per la finestra i e vist L'Home-greix i e pensat: noooooooooooooooo! ell duu el 51 de les 9.40... jo volia el Juuulioooo! pero resulta que miro el num i era un 64 xDDDD i penso... uf... i darerra venien el 51 am el Julio ^.* i el Mario am el 108!!! joooooo! ¬___¬ abusa de la seva autoritat x dur-ne 1 d nou ¬___¬ i llavors, ma agradat molt 1 gest que ha fet el Calvo quan a vist el 68 alla esplugues i li diu: espera q te adelante que llevo 1 clienta q quiere subir... O.O i mel kdo mirant i penso: que fa? i quan me n¡adono veig q li deia al del 68... quin detallàs!! O__O un 10 pel Calvo! ^o^ i si si, e arribat mu be a diagonal, tot i q fotia alguna frenada que deu ni do, i remugava "jilipollas, capullo" i tal xDD pero li donava + emocio xDD seguia sent 1 viatge am el Calvo... ^^ (d la mala llet xD)

i després ha vingut am un 63 el Brincos 3!!! ueeee! ^^ pero nu ma dit res T^T ... (podria dur el 51 de les 10.40,.... u dubto ¬.¬ o potser l 64 i sta enlloc del Bulldog? ¬o¬) i llavors ha vingut el paraguayo am el 51 de les 9.20 ¬.¬ i e pensat: millor el Calvo xDD... i ja sta... pq la Grassa nu compta xDDD

i despres, ve el del 68 i era mu amable i me kdat: ui, kin paio + amable... pero e pensat: vull el Manolo!! xDDD i le vist!! xDDD hahaha... no sa jubilat!! ueeeeeee! i ma fet mu feliç ^^ i le vist quan e tornat, q xerrava am el maleit perilleru q stava enlloc del Viejo Topo ¬__¬ i quan ma vist de seguida a posat l'intermitent x marxar.. pero ha aparegut el Manolo i llavors, li diu: conoces a esta? i l Manolo ha dit: es la meva fan... ¬__¬'... i llavors, el Perillut sa esperat... menys mal!!! Manolooooo! ueee! i lalvors, he arribat quasi 1 minut abans que el Julio i le pogut agafar... jojojojojo... l'havia trobat a faltar!! jejeje ^.* pero nu sel veia gaire content...

joooo! a mi em feia molta ilusio que em portés!! pq em cau be... ¬__¬ pero potser ja sta fastiguejat del 51... -___- buenuuu... pos si el Julio sta fastiguejat q vingui el Calvo de la Mala llet... o el Brincos 3!!! Brincos 3 duus el 51 de les 8!!!!??? :O es q intriga--- xDD es que ... el vull agafar!! Brincos 3!!! >.< tmb e vist el Miguelito i el Va de guapo... q seguien al 98 i 107 respectivament... ¬o¬

i ja sta... ni rastre del Pelopi... jooo! jo q el volia burxar!! iiiii... localitzat el Tio booooo! jojojojojo ¬___¬ ni se t'acudeixi canviar de bus!! ¬.¬ q dema et vull fer 1 visiteta...¬o¬ km torni dema el Ferran vII al seu lloc i no+ hi fos x avui... ¬___¬ vull el Tio bo al 51!!! si pot ser al de les 10.40 xDDDD jajaja... pq aixi tornaria am ell xDDD >.< per cert... q sen deu haver fet del cap de pollastre i els 2 bordes que naven de guapos i sexis? :O

buenu, ja ni ha prou!! dema serà 1 altre dia!! jojojojo... dema investigaré els autobusos de la tarda! ueee! ^.* a veure si trobo el Pelopi... :O o el Pèls... o el Jose luis... xDDD

vinga! bona niiiiit! ^.*

No hay comentarios: