sábado, septiembre 01, 2007

1 de setembre... setembre ja... qui hi haurà al bus avui?:O

Huola de nouuuuuu! jejejeje

avui abans de donar-li al boto de penjar u copiaré per si de cas, stik farta que el blogger m'esborri les parrafades!!! T^T

ja e instalat el Bittorrent i va genial per bxar cds q nu es troben enlloc mes, com el de Initial D xDDDD ueeeee! Initial D! quin vici... dd aquell dia a les 18 de la tarda... lalalala... ^.* el Pelopi cantant cançons de Initial D xDDDD juju... llavors, em va fer més gracia.... i vaig buscar mes cançons... ¬o¬ i vaig passar a mirar-me la serie pq m'havia encuriosit.. ^o^

aish... Pèeeeeeels que vas dient x ahi???? eeeeeh? ¬_____¬ quan mu van dir... i a sobre aquell tio boooooo! ¬_____¬ agh... fastic d'home!!! ¬__¬ quina rabia!!!! maleit Pèls!!! ¬____¬ qui tas pensat que eeeeets!!! ¬___¬ te vas a enterar de lo que vale 1 peine quan t'enxampi!!!! ¬___¬

aish... m'hauré de vestir 1 mika per anar a dir km va el dinar... aixo de treballar d 14 a 17 un dissabte es 1 tocada de nassos... potser a la tarda em passo x la carretera, al sortir de la feina... si no stik tant feta pols km ahir xDDD... i em vaig a comprar uns auriculars a l'FNAC... i a burxar a algu que dugui el 57 o el 64... be, si el tio bueno d'ahir duu el collblanc no importa!! xDDD l'agafaré igualment... juju... q potser esta molt bo pero es 1 borde! no seria el primer cop... encara que si va saludar... potser si q es maco ^^ nu se... les aparences enganyen... i encara tinc en ment les paraules del pèls... xDDD ¬___¬ deixa q ell et parli primer... i si el tio bueno no em parla queeee, eh? T^T

aquests homes... xD el millor ahir el Iaio Mosk xD... q no recordava el recorregut del 51... xDDDD lalala... aixo sem kdara x riure sola durant uns quants dies... xD i deia que feia km 1 anys i mig que no duia el 51 pq stava al 57.. xD doncs el 64 de les 21 dd macia be q el duia ell xDDD... ¬o¬ q l'emma l'agafava sovint xD no pas jo,... pero em sembla que si no es canvia de hora tmb l'agafaré jo ¬____¬ pq tindré classes fins tard i si no em dones temps d'agafar el 51 de les 20.40 hauré d'agafar el 64 de les 21... Iaio Mosk, canvia't d'hora !! xDDD q hi posin 1 tio bo!!! XD.. tu busca't un altre bus! :P jajaja... pos si classes dd les 8 fins a les 20! algun problema!!! ¬__¬ no+ dijous i divendres... ¬___¬' no us amoineu!! em veureu 4 cops al dia! xDDDDD km als vells temps! juju anada i tornada al mati i a la tarda! jajajaja XD

es podria assemblar a aixo.. pq es el que tinc pensat: pero depenent del q em diguin a la uni dilluns, u podré fer o no ^^
dijous i divendres:

---> a les 6: 50 el 51 per les classes de les 8 ^^ am el Julio i el 67 després ^^ (Iaio Manolo, espero que no t'hagis jubilat!!! encara que fa un parell de dies el vaig veure i em va saludar ^.*)
---> classes fins les 13 +o- i tornar am el Julio a les 13.20 xD
---> agafar el bus de les 16.40 o les 17 (sigui collblanc o diagonal) per les classes de llati de la tarda
---> acabar a les 20 i correr x agafar el 67/68 o el metro per pillar el 51 de les 20.40 xDDD ¬.¬ potser es millor el metro, pq si hi ha molt de transit, el 51 es un somni,,, i fa pal caminar dd la carretera xDDD

dimecres: agafar el 51 o be el de les 8.20 o el collblanc de les 8.30 per nar a classe... i després algun x tornar... pq no se a quina hora s'acaben exactament les classes... pero seria al voltant de les 14... ^.*

dilluns i dimarts: (vaig al revés xD)

---> agafar de nou el 51 de les 6.40 (vull el Julio 1 altre cooop!)
---> per tornar el Julio 1 altre cop am el de les 13.20 xD) i nar a pencar... ^.*

ja sta---- i ara a vestir-me per nar a veure que tal sta el dinar!! ^.*

No hay comentarios: