martes, septiembre 04, 2007

una putada mes a la coleccio


Hola ¬.¬ avui se suposava que aniria a investigar els conductors de la tarda pero NO! em truquen quan quasi surto d casa i em diuen que san equivocat am els horaris i q enlloc de nari de 14 a 17 q hi vagi de 17 a 20!! sera possible q em truquin a les 13.45 per dir-me aixo! i que no hi havien pensat abans!! quina barra!! i clar, km q no poden haver 2 persones al migdia mes que els dijous!! quina gran merda i injusticia!!! ¬___¬ pero clar, no em puc queixar... ¬___¬ jo q volia burxar el Pèls i xerrar am la Neus!! joooo! quina rabia!

avui e acompanyat la Sigrid a Cornella a veure el seu nou cole i hem nat am 1 iaio q ja l'havia vist algun cop pero q nu+ m'havia dut 1 parell de cops... xD ha stat mu amable am ella xD am mi no ¬.¬

i per la finestra e vist el Julio q seguia de morros!! U__U en serio, esta emprenyat pq a d'estar al 51?? si u esta, q es canvii... ja niré am el TREN ¬___¬ em fot, pero es q a aquella hora nu e trobat gaire gent q vulgui el 51 i q sigui eficient km ell... be, si el Calvo de la mala llet vol dur-lo, cap problema. pero q faci km ahir! pq avui enlloc del Calvo stava el.... BIGOTI 4!!! quina merda!! dono gracies de no haver-lo pillat!!

el q ens hem trobat x Corne ha stat el Manolo! jojojo... quina ilusio ma fet! ^o^ es q em cau be... ma mirat i ha somrigut ^^

i be, hairé de posposar la meva sortida a molestar i xerrar x dema o divendres, q tinc.... FESTA!! ueeee! jajaja xD i potser el dissabte la tarda puc pillar el Tio bueno!! xDDDD pq el disasbte treballo de 9 a 14! xDDDD ueeee! :P obro jo, per variar... pero es que m'hauré de endur les claus el dijous i quedar-me-les... pq es 1 merda que hagi de nar-les a buscar divendres... q s'apanyin am les de la Lourdes!! jooo! ¬.¬ a veure si es veritat i fan 1 tercer joc de claus!! ¬,¬ i un es el d'ella, l'altre el de la vane i meu i l'altre x les dmes ^^ pq realment fa falta... am tanta gent! si es que avui serem colla a la tarda!! pero buenu... ¬.¬

au, de moment u dxo x avui pq ja no tinc res mes a dir... a veure q faig dema.. xD jajaja ^^ qui deu star a la antiga hora dl pepon?:O sera el Tio bo? :O ves a saber! jajaja ^^

No hay comentarios: