domingo, junio 10, 2007

Coses variades ^^

Holaaaa!

la espera mentre s'imprimeixen fulls pot ser avorridissima! ¬.¬ aixi que actualitzaré el blog per avorriment!! xD

doncs dir quatre cosetes: avui diumenge els buseros de la tarda eren:
- Vicios
- Edu
- Nas de porc
- paio raro que no he pogut determinar qui era... semblava el novato del bus urbà, aquell de la perilla... pero no n'estava segura... U_U
- Cap d'es
- Jose Luiiiiiiiiis! >.< jo vull pujar amb ell!!

i ja esta.. no ne vist mes... per descomptat que un parell + hi eren... pero no els he arribat a veure... =D pos aixo, que el dimarts, segurament, com que tinc festa de la feina, ala tarda li faci 1 visita al Jose Luis.. no ho se encara.. i aprofiti x comprar algun que altre manga xDD jejeje *o* i x xerrar amb la Neus! ^.*

pero per si de cas, que s'espolsi de sobre els altres pesats q li vull donar la llauna joooo!

avui, quan me llevat he vist dos conductors: 1, el Voltor, amb la family, o suposada family. perque ell duia uns pirates i una samarreta groga molt cridanera i anava amb una dona rossa i dos fills, un nen i una nena... ¬,¬ aixi que e optat x dues coses: la dona i els fills o be, la germana i els nebots xDD pero no se quina opcio deu ser xDDD i tmb, en anar a ca l'Emma per depilar-me he vist el Salvatge que campava per alla! igual que ahir, en sortir de la feina el vaig veure entrar a la plaça francesc macia, carregat amb la bossa i la roba de SS xD quina gracia... xDD

escoltant la banda sonora de D.gray-man es fa millor la espera de que s'imprimeixi tota aquesta paperassa de les transcripcions.. xD espero dema no oblidar-me el diccionari de llati!! que sino... si surten paraules rares... l'hem cagada!! pero be... em sembla que aniré + carregada a l'examen...!! en cert sentit aquesta OST em recorda a la de Inuyasha, fet i fet, es el mateix compositor!! xD


jeje i dema em fa una certa por agafar el Pepón x nar a l'examen... es que... després de haver estat tant i tant ximpleta el divendres de dir: si ell ve tard, no puc tornar amb ell i fumarà dins del bus... a+a+ de arribar i moldre i de no deixar-me ni tornar el llibre a la biblio i tornar a pujar amb ell...¬__¬ aixi que vaig optar x indignar-me i no pujar al bus... ¬___¬ que beneita que soc... esperar-lo quasi 45 minuts alla a la parada mentre tots els que passaven es reien de mi...¬___¬ si, pq ell, et respecta q no suportis el tabac sempre i quan ell no vagi prou tard com per oblidar-se de la gent i fumar-se el cigarret a dins del bus...¬__¬

i llavors, t'engega que va tard i que no te temps de fumar-se'l... i clar... si vols tornar amb ell... es 1... no et dona temps i et menges el fum x anar, pq va tard i per tornar pq encara esta fumant-se el cigarro... aixo si et deixa tornar amb ell pq t'espera... pq si passa de tu... km sol passar... et fots... ¬____¬ i no parlo per parlar, pq aixo ja ma passat fa temps... cert... va ser fa temps... quan ell no m'agradava tantissim km ara... cert... pero lo fet, fet esta... ja veurem si m'obre la porta dema... pq a vegades es 1 miqueta rencorós, l'home... encara que ultimament, amb les meves ultimes emprenyamentes ma rebut amb 1 supersomriure tot i que jo pensava q ell m'engegaria a pastar fang... O.O

i a+a+ deia: amb lo negativa q es... si!! que passa?? ja se que soc 1 persona negativa i que tinc tendencia a pensar que soc 1 desastre i que mai em pot passar el que vull ni que no em correspondran!! siii! vale?? ¬___¬ pero es que si tampoc no man correspost fins al moment d'ara (q tampoc em corresponen) doncs que vols que pensi?? eeeeh? ¬___¬

i ja esta... em sembla que ja no em venen a la ment mes coses... no+ q el Pèls es 1 traidor i que deu star x alla a portugal... si... de vacances... pero quan torni el Burxarem!! jojojojo km diu el Bigoti... xDD uff... es que en el fons... no se que em fa mes por, si l'examen de dema o pujar al bus... :'( Pepón... em fas por... ¬.¬ no em posis mala cara.. U__U aish... menys mal que ja acabo de imprimir tots els fulls per dema... xDD jajaja! be doncs bona nit! :3 :3

No hay comentarios: